kans Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Som dere sikkert leste så er jeg ute etter en ny mobil til kjæresten. Jeg har sett litt rundt, men tar gjerne imot litt hjelp fra dere! Her er de nødvendige specsa - Bra kamera ( trenger ikke være super bra, men ikke ræva heller ) - God musikk spiller - touch ( Det er et MUST) utover det så er hu ikke den mest avanserte tlf brukern, så surfing er ikke veldig viktig. og en av tlf jeg har sett på er http://www.amobil.no/artikler/samsung_i7500_galaxy/72775/1 så noe i den duren ?? På forhånd takk for all hjelp! Endret 6. juli 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har du sett total prisen på denne med super? http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-I5700TELENOR.NOB.aspx ellers så har du jo SE x10mini og x10mini pro. men vet ikke noe om kameraet på disse x10mini er vel mer komplett "ut av boksen" mensspicaen kan bli mer komplett med litt knoting Lenke til kommentar
kans Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Har du sett total prisen på denne med super? http://nettbutikk.telenor.no//Mobiles-I5700TELENOR.NOB.aspx ellers så har du jo SE x10mini og x10mini pro. men vet ikke noe om kameraet på disse x10mini er vel mer komplett "ut av boksen" mensspicaen kan bli mer komplett med litt knoting x10 mini vil hun ikke ha. Den er for liten eller noe men hu vil helst slippe abonomang. Og den samsungen likte hun ikke Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 HTC Wildfire, kanskje? Litt laber oppløsning, men det er jo ikke kjempeutvalg av greie smartfoner i de lavere prisklassene. Lenke til kommentar
kans Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 HTC Wildfire, kanskje? Litt laber oppløsning, men det er jo ikke kjempeutvalg av greie smartfoner i de lavere prisklassene. Ja, kanskje det. faar nesten se litt paa den og, men den trenger ikke vaere en smart telefon heller. noen andre forslag? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 iPhone 4, om det ikke blir for dyrt. Du skriver ikke noe om prisklasse, såvidt jeg kan se Lenke til kommentar
kans Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 iPhone 4, om det ikke blir for dyrt. Du skriver ikke noe om prisklasse, såvidt jeg kan se Nei, er litt fleksibel paa prisen. saa lenge den er innen for rimelige grenser, Iphone er nok ikke akktuelt personelig hat mot iphone xP Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Samsung Wave, HTC Legend/Hero, SE Vivaz/Vivaz Pro er verdt en titt. Lenke til kommentar
kans Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Samsung Wave, HTC Legend/Hero, SE Vivaz/Vivaz Pro er verdt en titt. Takk, faar see litt paa de og da Lenke til kommentar
kans Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Tenkte jeg skulle bumpe denne siden jeg fortsatt er på leting Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er jo postet en drøss med tips her. Hvis du skriver litt om hva som gjør de nevnte modellene uaktuelle er det lettere å gi litt respons. Lenke til kommentar
kans Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Samsung Wave kan være aktuell, HTC Legend/Hero hu liker ikke utseene på de den "knekken" er ikke noe særlig sier hu. SE Vivaz/Vivaz Pro har vi sett på, men til den prisen så lurer jeg på om det kanskje er noe bedre? uten om det så kan jo den og være aktuell. HTC wildfire har jeg lest litt på og den har ikek fått noe bra kritikk så den er ikke aktuell. alt for lav oppløsning og ræva kamera + den skal være like kjapp som en murstein så Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tråden ryddet for off-topic. Hold dere til temaet folkens, med mindre dere ønsker en smekk på SIM-kortet.... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nokia N8 burde vel være midt i blinken for henne. Ute i butikkene om en knapp mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå