Rupe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er det noen som har erfaring med hva gjenomsittslønna for en snekker med fagbrev og 5 års erfaring ligger på? Jeg har selv fagbrev + 3 års praksis utover det samt teknisk fagskole og 3 års erfaring som byggeleder. I dag har jeg 350.000 kr noe jeg selv føler er altfor lite. Noen som har noen tall på hva som er vanlig i en slik stilling? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Du har ca 30.000 kr mer i året enn meg som kun har vanlig fagbrev i et annet fag. Har ikke peiling på snekkeryrket, men det høres lite ut. En butikksjef uten utdanning kan gjerne ligge på den årslønnen du har. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Er du fastlønnet? 350.000 høres veldig veldig lite ut. Lenke til kommentar
Rupe Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 ja jeg er fastlønnet. det skal sies at jeg også har en bonusavtale men den kan variere alt fra 0 til 200.000. I og med at denne er så usikker som den er ser jeg ikke på dette som en del av lønna men heller noe som en får i påskjønnelse hvis en har gjort en god jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå