lobfredd Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hei. Jeg bricka akkuratt mitt asus 4870x2 kort da jeg flasha asus top bios til det.. jeg tok en backup av gamle bios før jeg flasha! Satte akkuratt en gammel gpu i main pcie porten, og pcn starter fint men når jeg setter det bricka 4870x2 korte i den andre pcie porten kommer jeg akkuratt forbi POST før jeg får en svart skjerm med en liten hvit linje i høyre hjørne... jeg kommer meg derfor ikke inn i dos for og så flasha backup biosen tilbake. HK'et er ett Abit ip35 Pro Noen forslag til hva jeg bør prøve? dette er den svarte skjermen med hvite linja.. (Sorry dårlig kamera.) EDIT: den lille skjermen på hk viser 8B, som betyr ifølge manualen: 1. Invoke all ISA adapter ROMs 2. Invoke all PCI ROMs (except VGA) Endret 24. juni 2010 av lobfredd Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du kan se om denne guiden hjelper deg: http://www.overclock.net/graphics-cards-general/593427-how-unbrick-your-bricked-graphics-card.html Ellers som det ligger i ordet "bricked" er kortet ditt like mye verdt som en murstein... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå