Muffinss Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Velkommen! Hold deg unna gutter som prøver å komme i kontakt med deg, de pleier vanligvis å sitte med venstre hand rundt kuken mens de intenst prøver å få til et forhold til deg via teh_interneth. Kos deg masse ellers! : ) Endret 25. juni 2010 av Muffinss Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Hva om de er hyggelige da?? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hva om de er hyggelige da?? Da har du isåfall skutt gullfuglen! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ellers sitter han å later som, mens han skyter med gullfuglen! 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hahaha! Ordspill for faen : ) Mange av de er hyggelig startruck, de har bare fått seg svært lite. Innerst inne er tankegangen klar uansett - sex. Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Det er egentlig ganske synd på alle de, men jeg har allerede snakket med noen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har du helt sikkert. Når en jente gjør seg kjent her inne, pleier PMene å fly inn. Ikke at jeg vet det selvsagt, men siden dere er i fåtall og gutta liker sikkert å bli kjent med de få jentene de kommer over. Da blir ignoreringsfunksjonen nyttig å lære. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 hahaha, alle trådene her inne med en jente som kommer på blir flomma over så jævlig da:P Digger posten til muffinss:P så for meg en haug med nerds som tenkte "oh shit, ikke fuck opp dette med å si sånt da!". Hahah:P Men velkommen:P Du kommer til å bli populær her, men bare pga at du er jente. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Når jeg ser tilbake på postene mine så lurer jeg på hvor fyll jeg var da. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ohh pftt.. Du var ikke full! Kåte jævel.... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Når jeg ser tilbake på postene mine så lurer jeg på hvor fyll jeg var da. Rusa på hormoner :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå