Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei Jeg er ny her, og jeg har litt problemer med å skjønne dette stedet etter å ha vært på et annet mye enklere forum. Håper dette blir riktig da. Jeg er ei 16 år gammel jente, og vil bare være her fordi jeg ikke har så mye annet å gjøre akkurat nå. Så...ble det riktig?? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Får være den første til å ønske deg velkommen da Ja her er det ganske fritt, men råder til å lese retningslinjene som du finner i menyen til venstre. Håper du tar deg til glede av alt det nyttige (og unyttige) som fins her. Endret 24. juni 2010 av Myst Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ikke helt riktig nei. Fortell mer om deg selv! Velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Velkommen Og dette forumet er ganske enkelt med én gang du blir kjent med det. Man blir etterhvert avhengig av det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Velkommen, du må få deg avatar ! Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Heh, lese retnignslinjene? Ok, skal prøve. Fortelle mer om meg selv? Jeg er ikke så veldig flink til sånt, og vil ikke si for mye. Jeg er mye på et annet forum, men det er ikke så mange der. Ble skikkelig overraska nå, over å ha fått svar så fort! Jeg liker dyr, mennesker, musikk... Liker ikke å sitte stille og kjede meg. Jeg er allerede avhenhig av det andre forumet, så jeg vet hvordan det er! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Velkommen til forumet! Liker ikke å sitte stille og kjede meg. Så, det at du kjeder deg forklarer vel hvorfor du sitter på dette forumet. Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Velkommen til forumet! Liker ikke å sitte stille og kjede meg. Så, det at du kjeder deg forklarer vel hvorfor du sitter på dette forumet. Japp. Jeg skjønner fortsatt ikke så mye... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det kommer fort, er ikke så uhyre avansert. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Japp. Jeg skjønner fortsatt ikke så mye... Velkommen til forumet Du får prøve deg frem litt, og står du fast, så er det mulig å spørre meg evt andre veiledere og moderatorer om hjelp. Endret 24. juni 2010 av aklla Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Evt. meg siden du alt har meg på msn Lenke til kommentar
Starstruck Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Hmm, jada. Først må jeg finne noe og spørre om. Det er minst like vanskelig! Men takk for at dere vil hjelpe ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Evt. meg siden du alt har meg på msn Tipper du sitter der med vippetissen din nå Eivind og er klar med "ASL?" og "CAM?". 3 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hæ? Døh, tror du ikke det er det første jeg spør om? Og cam funker ikke på cam av en eller annen rar grunn.. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Sikker på det ikke er du som alltid sitter slik da Gavekort? Er trossalt du som har macro-keys til å programmere spamming med slikt! Endret 24. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Joda! Men jeg tar på cam først, så slipper de klærne momentant! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Cam.. så ASL... møter på mange gamle damer på 156 år du da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 ASL var slik vi gjorde på 90-tallet over Jippii! Det er mange MILFS der ute, så ASL fungerer etter CAM, men jeg spør aldri etter alder, alt over 16 er akseptert! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Gleder meg til å se deg den dagen du ser dette kvinnemennesket slippe klærne momentant: Endret 24. juni 2010 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå