Gå til innhold

Jailbreake iPhone 3G, iOS4.. For og imot?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg oppgraderte min iPhone 3G til iOS4 idag, og må si jeg ble veldig skuffet.. Enda jeg var godt forbredt på det!

Så ser jeg flere som har fått til multitasking/backgrounder, animert bakgrunnsbilde, etc..

1. Hva er jailbreaking?

2. Er det verdt å jailbreake? Noen som har argumenter for og imot?

3. Jeg kjøpte tlf min ny hos Telenor, skal ikke skifte operatør. Men hva skjer med garanti/etc?

4. Og sist men ikke minst, er det fortsatt ikke mulig å få mapper til bilder?

Takk for svar!

Mvh

Marius

Endret av MeSs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. jailbreaking er å åpne en software sperre slik at du kan laste inn programmer som ikke kommer fra apple etc.

2. JA. For: gratis spill,bedre multitasking, task manager (du kan avslutte prosesser som kjører i bakgrunnen (musikk, mail videoer) slik at det lagger mindre), lage egne eller laste ned ikoner, tilpasse så og si alt av visuelle saker (WIFI-ikon, batteri-ikon etc.) og mer jeg ikke kommer på i farta.

3. Garanti utgår, men det er bare å trykke på "Gjenopprett" i iTunes så blir alt som det var før jailbreak. Det trenger du ikke skjermen til engang, og det er veldig enkelt.

4. jeg har ikke prøvd, og har heller ingen interesse av det.

Bendik

Lenke til kommentar

1. jailbreaking er å åpne en software sperre slik at du kan laste inn programmer som ikke kommer fra apple etc.

2. JA. For: gratis spill,bedre multitasking, task manager (du kan avslutte prosesser som kjører i bakgrunnen (musikk, mail videoer) slik at det lagger mindre), lage egne eller laste ned ikoner, tilpasse så og si alt av visuelle saker (WIFI-ikon, batteri-ikon etc.) og mer jeg ikke kommer på i farta.

3. Garanti utgår, men det er bare å trykke på "Gjenopprett" i iTunes så blir alt som det var før jailbreak. Det trenger du ikke skjermen til engang, og det er veldig enkelt.

4. jeg har ikke prøvd, og har heller ingen interesse av det.

Bendik

http://ifon1.no/iphone/iOS4_redsn0w_win_2gen3G.html

Er det dette jeg skal følge da? :) Har allerede oppgradert til iOS4

Lenke til kommentar

Gjorde det sånn som den jeg posta :D Funka fett.. Mobilen er både raskere og mere ålreit å bruke!! Selv om jeg syns det multitasking greiene var litt slitsomt å bruke, men da er det bare å vente på backgrounder til iOS4 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...