TMB Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=eMFF1hJGEQQ 2 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Har problemer med lagg etter oppdateringen. Må skrive i console hver gang jeg starter spillet. Ødelegger mye. Men som han på videoen sier, må være pcen min plutselig ble udatert... Men commandoer fikser det, må bare få ordnet det slik at jeg slipper og skrive det inn etter hver gang jeg har skrudd av pcen. Bare få lerp lavest mulig, uten at skriften skifter farge fra hvit. Til dere som ikke vet det, google forteller resten. Endret 5. august 2010 av WaterMarked Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Bruk autoexec i CFG mappa til å lagre kommandoer. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Bruk autoexec i CFG mappa til å lagre kommandoer. Steamapps/USERNAME/counter-strike source/cstrike/cfg/ her inne lager du et nytt notis dokument og skriver alt du vil ha med der inne og etter du er ferdig lagrer du filen som autoexec.cfg (tror ikke du er dum eller noe, men forklarer hvis du ikke viste.) Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Er ikke mye forskjell i den nye updaten. Source bruker nå OrangeBox Engine istedenfor Source Engine (samma som Dod:S og TF2). Har spilt CSS et par ganger og har ikke merket noe forskjell spill messig, og achievements er bare gøy. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Merker ikke mye forskjell, spiller bare mixs/pcw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå