Gå til innhold

Nye CSS stinker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da CS Promod 1.05 kommer, er det sikkert en god del gamle CSS spillere som vil stille seg likegyldig til hvor skuta til CSS seiler :) (en god del, ikke alle selvsagt).

Spørs ikke om 1.05 blir enda en fiasko som 1.04 var. Tok ikke mer enn et par dager før alle byttet tilbake til 1.6/Source.

Lenke til kommentar

Da CS Promod 1.05 kommer, er det sikkert en god del gamle CSS spillere som vil stille seg likegyldig til hvor skuta til CSS seiler :) (en god del, ikke alle selvsagt).

Spørs ikke om 1.05 blir enda en fiasko som 1.04 var. Tok ikke mer enn et par dager før alle byttet tilbake til 1.6/Source.

Man skal ikke utelukke det nei, men man skal heller ikke utelukke at 1.05 kan bli en suksess heller da ;) Hvis man ser vekk fra CSS player models og litt uhumskheter på AK recoil på CSP b1.04, så var det etter mine øyne en god release.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan er promod nuh ? Forsøkt to ganger, skuffet to ganger. Ikke at CSS er så mye bedre sånn sett, men flere som spiller og mindless fun.

I mine øyne har promod kommet seg en god del siden sist update, men det er fremdeles ingen/svært lite som gidder å spille det online pga source-playermodeller (forskjellig høyde på dem) :)

Jeg anbefaler å heller vente til versjon 1.05 av promod kommer, som etter planen skal lanseres i løpet av 2010 en gang. Det er først etter utgave 1.05 at promod har en mulighet til å vekke større interesse, ettersom versjon 1.05 skal ha nye playermodeller med samme høyde som dem på CS 1.6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...