Gå til innhold

Nye CSS stinker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stop whining...

Du får en stor update helt gratis.

Prøvde nettopp selv.

Ingen lag her

Serverne som man ikke får joinet har enten blitt satt privat, eller så har ikke serveren fått update enda.

64spillere.. Joda.. Men har du tenkt over hvor umulig det blir? det er ikke mange maps originalt som er brukbare med mer en 15 vs 15...

Lenke til kommentar

Det var ikke lagg nei. Men en del spillere rykket veldig mye. Når jeg speccer dem er de helt normale.

Det er servere med enten mods eller med maps som støtter mange spillere som ikke lengre tar imot så mange. F.eks. på de_dust2_unlimited så får man ikke spawne igjen før alle er døde.

Jeg sletta nettopp CSS. En CSS 2 er heller det vi trenger. Med Portal 2 og splitter ny Hammer Editor.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folk klager over.

Jeg (og ingen andre jeg har snakket med) lagger i det hele tatt

Achievements og stats er bare gøy, hvem liker vel ikke det?

Tenk på hvor mye tid de har brukt på å lage/teste dette, ikke vær så utakknemlige.

Lenke til kommentar

rip css 2004-2010 sier bare jeg...

acheivments åpner bare til en ny verden av "fjortis hore drittunge"

eks: fuck you i wanted to shot him fore the acheiv,,,, eeeee your mom.-......

hvorfor skulle de bytte på server " finderen" funker ikke og adde tags som ikke er på " add common tags" knappen !.. finner faen meg ikke serveren jeg vill uten og bla igjenom hele listen :(

og det har begynt og random kaste meg ut av servere og når jeg har spilt i mer enn en time ryker internettet på pcen og jeg må restarte den for og få det igjen :no: :no: :no:

edit: hvorfor skal de begynne og avbilde alt ? kan ikke folk over 16 lese?... virker som de satser på yngre publikum,,, isteden for og skrive " dead " så er det bilde av hodeskalle ? why! why why why.

Endret av livingman
Lenke til kommentar

De satser for mye på utseende, og det går ut over hastigheten. Synes de var veldig dumt at de fjerna muligheten til å skifte navn, og menyen for å velge server. Hater den nye css, det går jo ikke an å mixe med det der. Håper de ruller tilbake oppdateringen og heller lager en ny CS.

Edit: finnes en steam gruppe for de som vil ha tilbake den gamle http://steamcommunity.com/groups/NUTCSS

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

'Lerp' viser delay i 'interpoleringen' i millisekunder (standard er 100 msec). Å gå dypt i dette blir nok veldig tungvint og unødvendig. Vi kan si at jo lavere lerpverdien er, jo mindre delay er det i 'interpoleringen' og dermed blir hitboxen på spillerne mer nøyaktig. Selvsagt avhenger dette også av de ulike spillernes tilkoblinger, innstillinger og selve serveren.

'sv' og 'var' viser rett og slett bare serverens ytelse. Serveren er grei så lenge 'var' ikke er i en annen farge enn hvit.

Lenke til kommentar

De satser for mye på utseende, og det går ut over hastigheten. Synes de var veldig dumt at de fjerna muligheten til å skifte navn, og menyen for å velge server. Hater den nye css, det går jo ikke an å mixe med det der. Håper de ruller tilbake oppdateringen og heller lager en ny CS.

Edit: finnes en steam gruppe for de som vil ha tilbake den gamle http://steamcommunity.com/groups/NUTCSS

Du kan fortsatt endre navn, men må endre navn i 'Friends'. Og, hva mener du med menyen for å velge server?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...