Oreokjeks Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Holder min 2. plass i diskusjon.no ligaen, men nå må jeg gjøre noen bytter. Evans må ut og jeg trenger fortsatt en ny klatrer. Har spurt tidligere uten å få svar, men prøver igjen; hvem bør jeg bytte ut Martinez med? Har Hesjedal fra før. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Klatrere er ubrukelige, kjøp en mindre kostbar en og bruk pengene på noe annet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Rodriquez fra Katusha eller Garate fra Rabobank. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Tok 477 poeng i dag, irriterer meg grenseløs over at jeg ikke var med fra start. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 413, Luiz Leon Sanchez stod for flesteparten. Samme her, var ikke med de første to rundene. Den første runda fikk jo de fleste over 600 poeng, for noe møkk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Er poengene for dagen delt ut? Fikk 0 poeng Edit: Ingen fått poeng enda nei : Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 FUUUUU. Latias traff søren meg på Kiryienka. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 FUUUUU. Latias traff søren meg på Kiryienka. Dyktighet kalles det. Nå begynner opphentingen mot tabelltoppen. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 (endret) Gir opp dette spillet her nå Faller jo fortere på rankingen enn Evans falt av i fjellene... Har 4 bytter igjen og burde egentlig ha byttet på halve laget. Hva gjør jeg? Bytter nå eller venter til de siste spurtetappene? Endret 14. juli 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Vent til tempoen. Slå to fluer i en smekk og få inn temporyttere og sprintere. Sliter selv med 5 bytter. Taktisk dårlig planlegging. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hvor mange bytter har du igjen Latias? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Der var alle bytter sløst bort. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 ... eller hvor mange bytter har folk her igjen? Jeg har selv 12 bytter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Hvor mange bytter har du igjen Latias? Har igjen 10 nå. Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ledelse!!! Men har bare 5 bytter igjen. Har imidlertid et allround-lag nå, så håper det er nok å gjøre noen få bytter... Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ledelse!!! Men har bare 5 bytter igjen. Har imidlertid et allround-lag nå, så håper det er nok å gjøre noen få bytter... Du kan trøste deg med at jeg har 0 bytter igjen, så den ledelsen bør være relativt sikker. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Brukte 4 bytter og satser på fjellene nå. Dårlige ambisjoner i d.no-ligaen, men har en annen jeg kjemper i. Begynte jo to runder etter dere. Sliter også med Jongh som sportssjef, visste ikke at man ikke kunne bytte han ut, så jeg satte han bare opp pga min kjærlighet til Sky. Det var ikke smart :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2010 Hushovd og Hagen kan dra dit pepperen gror. Få poeng å hente fra de to, nå må jeg sette inn Petacchi og Farrar. Cav tror jeg vil slite uten Renshaw. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Begynte jo to runder etter dere. Samme gnålet uansett hva du er med i her inne jo. Er jo samma ulla, om du er med fra børjan så taper du uansett. Så slutt å unnskyld deg nå Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Begynte jo to runder etter dere. Samme gnålet uansett hva du er med i her inne jo. Er jo samma ulla, om du er med fra børjan så taper du uansett. Så slutt å unnskyld deg nå Snakker om? Er jo bare her det. FPL slo jeg de alle fleste aktive brukerne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå