Latias Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Topp runde i dag! Jeg var dagens beste... ... med 0 poeng. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Mange som gjorde det dårlig i dag. Fikk ca 190 poeng, men rykket frem nesten 1000 plasser på resultatlista. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg skal i alle fall ikke ut med Martinez og Klöden enda. Typisk at de gjør det stort en av de nærmeste dagene, rett etter man har byttet de ut. For seint å rydde plass til Pineau? Han har trøya og vil sikkert prøve litt til, men dagen i dag var vel muligens det beste vi får se av han. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg skal i alle fall ikke ut med Martinez og Klöden enda. Typisk at de gjør det stort en av de nærmeste dagene, rett etter man har byttet de ut. For seint å rydde plass til Pineau? Han har trøya og vil sikkert prøve litt til, men dagen i dag var vel muligens det beste vi får se av han. Som vi så i dag får Pineau store problemer på 2 kategori fjell. På de neste etappene er det 2 og 1 kategori som dominerer, Pineau har nok gjort sitt i årets Tour. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Stijn Vandenbergh utenfor tidslimiten. Vanskelig å finne erstatter til han på laget mitt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ekstremt seint ute, men allikevel så håper jeg å klatre akseptabelt oppover i privatligaen. Hvilke ryttere bør jeg satse på i fjellene? (I alle posisjoner, inkludert sportssjef). Trenger svar raskt... Latias? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ekstremt seint ute, men allikevel så håper jeg å klatre akseptabelt oppover i privatligaen. Hvilke ryttere bør jeg satse på i fjellene? (I alle posisjoner, inkludert sportssjef). Trenger svar raskt... Latias? Noen forslag: Klatrer; Klöden, Hesjedal, Martinez Ungdom; Kreuziger, Gesink Temp; Leipheimer, Vinokourov, Chavanel Vannbærer; Roche, Fedrigo Sportssjef; Veldig vanskelig å si hvem som er best å ta her, Astana, Saxobank, Garmin, Euskatel... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Ekstremt seint ute, men allikevel så håper jeg å klatre akseptabelt oppover i privatligaen. Hvilke ryttere bør jeg satse på i fjellene? (I alle posisjoner, inkludert sportssjef). Trenger svar raskt... Latias? Okay da, siden du spør så pent. Kapteiner: A Schleck/Evans og Contador (Gerdemann er billig). Spurtere: Cavendish og Hushovd/Hagen (McEwen er billig). Tempo: Vinokourov/Leipheimer (Millar er billig, men svak i fjellene) Klatrere: Martinez og Kløden (Hesjedal er billig). Ungdom: Kreuziger/Gesink (bytt til Thomas etter Pyreneene) og Martin (Valls er meget billig, han tok seg lett over fjellene i dag). Hjelperyttere: Renshaw, Dean og Roche (de to første fungerer kun på spurtetapper, ikke i fjellene). Sportsjef: Holm (THR). Cavendish tar garantert flere seiere, ergo blir det flere poeng på denne sjefen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hjelperytter med pris 0.6? Trenger hjelp fort! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Perget? Nice, jeg fikk faktisk 32 poeng i dag. Gerdemann <3 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hjelperytter med pris 0.6? Trenger hjelp fort! Mathieu Perget? Gjorde det bra i dag i hvertfall. Edit: Litt for treg Endret 10. juli 2010 av Oreokjeks Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Han står på blokka, men etter researchen på wikipedia valgte jeg å spørre dere om hjelp før han ble en del av Ciclistas'ene. Ble i tvil med sammenlagtresultater på over 100. plass i Giroen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Han tok seg enkelt over fjellet i dag, så han har sikkert drevet med klatretrening siden Giroen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Takker Latias, tok med meg mange av tipsene dine. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Det om tipsene faktisk fungerer, får være en annen sak. Fikk forresten vite at Taaramae var en habil klatrer. Sjekket resultatlista, og han havnet i den siste gruppa sammen med ryttere som Hushovd, McEwen og Cavendish. Har jeg blitt lurt? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Lurt av poengene han hadde på klatretrøya før gårsdagens (dagens) etappe kanskje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Lurt av en random TdF-blogg da jeg søkte litt rundt etter gode klatrere. Burde kanskje skjønt at det tipset gjaldt for lanterne rouge på etappen. Dessuten står det på Wikipedia at han er en tempo- og klatrerytter. Ingen, og da mener jeg ingen må regne seg selv som en klatrer når man blir slått av Mark Cavendish i mål på en fjelletappe. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Høy. Får man poeng om klatreren man har tar klatrepoeng eller ligger i tet ei stund? Vurderer Pineau. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Lurt av poengene han hadde på klatretrøya før gårsdagens (dagens) etappe kanskje? Nå sa også Kaggestad at Taaramae var hans favoritt før gårsdagens etappe. Han er vel ikke så dårlig likevel. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nevnte det i den andre tråden først. Hvem er i brudd nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå