Oreokjeks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 455 poeng i dag er ikke så galt 180 poeng her i dag Nekter å endre på spurterne mine (Hushovd/Petacchi), det er uansett snart tid for å klarte ! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) 49 plass av 24357 på dagens etappe. Slå den dere Edit: 615 poeng Endret 8. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ahahahaha, leg ler. Hardt. Byttet ut Cavendish (trodde jeg) 1 minutt før fristen i formiddag. McEwen kom inn og jeg var fornøyd. Dro på jobb, sjekket DB Live og til min fortvilelse vant Cavendish. Kommer hjem nå og ser at Cavendish tydeligvis tilhørte mitt lag en runde til, og innkasserte 471 poeng. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hva er mye/lite daglige poeng på TdF Manager? Har foreløpig 600 som beste resultat(Prologen) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Alt under 200 er lite. Alt mellom 200-400 er ok. Alt over 400 er bra. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hater virkelig at jeg ikke fikk registrert meg før andre etappe nå Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen gode vannbærere som kan brukes som klatrere de neste dagene? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har hentet mye poeng på Turgot, men aner ikke om han er noen god klatrer. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Turgot skal inn når det flates ut igjen. Noen tips til vannbærere/ungdomsryttere som vil gjøre det skarpt nå? Bytter ut Martin for Kreuziger, men trenger en til. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 140 plass i dag. 618 poeng. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 The big question. Holder Lance Armstrong Andy Schleck opp fjellene de neste dagene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Hvor god klatrer er Linus Gerdemann i forhold til resten av sammenlagtkandidatene? Har han på laget fra før, tror ikke jeg gidder å bytte han ut. Cancellara skal helt klart ut nå. Han har ingenting å gjøre i fjellene. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gerdemann er nok ikke god nok. Tipper han ender et sted mellom de 10-20 beste i morra. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Cancellara ja. Om han går ut nå skal han inn igjen til neste tempo. Dilemma om det er verdt to bytter. Hvilke gode klatrere er det verdt å bytte inn for han? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Leipheimer er ok klatrer, men på Radioshack får han garantert ikke kjøre for seg selv. Jeg valgte faktisk, tro det eller ei, Vinokourov som klatrer. Litt hedensk, men tror han kan plukke litt poeng, og så er han jo lagkamerat med Contador. Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Dro i land en hederlig 50. plass i dag Chavanel, Voeckler og Fedrigo gjorde jobben (+noen til...) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Klöden var forferdelig i dag. Same med Egoi Martinez. Nye klatrere? Typisk at de som gjør det bra absolutt ikke hører til klatreklassen. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Dårlig med poeng i dag ja. Reddet meg litt inn på Pineau, ellers helt tragiskt. Noen som traff godt i dag? Hvilke klatrere / spurtere sitter dere med nå? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Lurer litt på hvor mye "dårlige bein" egentlig betyr. Klöden og Martinez f eks, hadde de bare en dårlig dag/dårlige bein, eller er de helt ute av form? Kaggestad & Co pratet jo en del om at noen ryttere ofte treng 1 dag på å tilpasse seg klatring i fjell. Kanskje man bør gi dem 1 sjangse til? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg beholder i hvert fall både Klöden og Martinez en etappe til. Endret 10. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå