Vamos Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Cavendish skal i alle fall ut. Han kan godt vinne i morgen for min del, men den jævelen fortjener ikke plassen på laget mitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hmmm... såg kun innspurten av dagens, hva har Cavendish gjort i dag? Han er jo alltid en dritt, så det må da faktisk være noe spesielt Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Allerede brukt 10 bytter og egentlig ikke oppnådd noe som helst. Bør kanskje ta det litt rolig nå Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det gjelder meg også. Har egentlig et sterkt klatrelag, så der skal det ikke endres mye. Men frister å endre på spurterne. Må også tenke på spurtetappene på sluttene og en tempoetappe. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Hmmm... såg kun innspurten av dagens, hva har Cavendish gjort i dag? Han er jo alltid en dritt, så det må da faktisk være noe spesielt http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/arvesen-cavendish-oppfoerer-seg-som-en-drittunge-3245188.html Dårlig taper opphøyd i tiende Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Har brukt to bytter, og gjer det skarpt. Mitt lag er altså TOR IL Men trur eg må skifte ut Farrar, verkar ikkje som han er i slag.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Har brukt to bytter, og gjer det skarpt. Mitt lag er altså TOR IL Men trur eg må skifte ut Farrar, verkar ikkje som han er i slag.. Med halvveis brukket ankel og håndledd sa han jo selv at de neste etappene blir en kamp for å overleve, så er nok lurt det ja Btw, meldte meg inn i ligaen nå, men missa de to første etappene, så det blir vanskelig. Var utrolig mye poeng å hente på prologen, dessverre for meg Endret 8. juli 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 http://userstyles.org/styles/33343 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Tror jeg putter Dean på laget. Nå som Farrar er skadet, vil det bli satset på Dean. Vannbærere får 400 poeng for etappeseier, mens spurterne bare får halvparten. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Fjelletapper på løpende bånd etter i dag, så er det verdt det før spurtetappene kommer igjen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Er vel strengt tatt en ganske flat etappe i morgen også. Men får vel vente til etter Pyreneene da. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tror jeg putter Dean på laget. Nå som Farrar er skadet, vil det bli satset på Dean. Vannbærere får 400 poeng for etappeseier, mens spurterne bare får halvparten. Jeg gjorde det i går, men det har nok lite for seg å gjøre det i dag. I morgen er det store muligheter for at et brudd kan gå inn, og etter det er det lenge til neste spurtetappe. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvilke ryttere burde man satse på under klatreetappene da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Egoi Martinez. Billig klatrer, ble nr. 2 i klatrekonkurransen i fjor. Andy Schleck er vel også god å ha. Leipheimer som temporytter. Kreuziger som ungdomsrytter. Endret 8. juli 2010 av Latias Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Oki Ligger på tredjeplass i ligaen her nå ( Vans94 ) Men hvem skal jeg bytte av Armstrong og Wiggings med Schleck da..Wiggins? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jaja, det er jo klart at Cavendish vinner når jeg kasta han ut fra laget mitt tidligere i dag Sånn kan det gå 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jaja, det er jo klart at Cavendish vinner når jeg kasta han ut fra laget mitt tidligere i dag Sånn kan det gå Det svinger mye, vanskelig å treffe med top 3 i hver etappe. Cavendish har uansett ikke forsvart sin høye pris i TdF manager så langt i touren. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jaja, det er jo klart at Cavendish vinner når jeg kasta han ut fra laget mitt tidligere i dag Sånn kan det gå Jeg presterte å gjøre det samme. Men satte inn Edvald så får nå litt poeng alikevell :] Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Sant det, han er høyt prisen han stakkaren Cavendish. Jeg tror nok jeg henter flere poeng totalt sett i det lange løp med de 3 byttene jeg gjorde. frigjorde cash med cavendish og fikk inn en skikkelig klatrer og en ungdomsrytter - det var de plassene jeg sparte penger på for mitt startlag. Jeg hadde ganske mange av mine langt fremme i spurten i dag, så jeg drar nok inn en del poeng uansett. Får komme meg ut å tilbakelegge noen mil på setet jeg også. Endret 8. juli 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) 455 poeng i dag er ikke så galt De oppdaterer visst: 615 p Endret 8. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå