Gå til innhold

TV2s Tour de France manager 2010! [Liga: diskusjon.no]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt to bytter, og gjer det skarpt. Mitt lag er altså TOR IL :)

 

Men trur eg må skifte ut Farrar, verkar ikkje som han er i slag..

 

Med halvveis brukket ankel og håndledd sa han jo selv at de neste etappene blir en kamp for å overleve, så er nok lurt det ja :p

 

Btw, meldte meg inn i ligaen nå, men missa de to første etappene, så det blir vanskelig. Var utrolig mye poeng å hente på prologen, dessverre for meg :(

Endret av Bolaños
Lenke til kommentar

Tror jeg putter Dean på laget. Nå som Farrar er skadet, vil det bli satset på Dean. Vannbærere får 400 poeng for etappeseier, mens spurterne bare får halvparten.

 

Jeg gjorde det i går, men det har nok lite for seg å gjøre det i dag. I morgen er det store muligheter for at et brudd kan gå inn, og etter det er det lenge til neste spurtetappe.

Lenke til kommentar

Sant det, han er høyt prisen han stakkaren Cavendish. Jeg tror nok jeg henter flere poeng totalt sett i det lange løp med de 3 byttene jeg gjorde. frigjorde cash med cavendish og fikk inn en skikkelig klatrer og en ungdomsrytter - det var de plassene jeg sparte penger på for mitt startlag.

 

Jeg hadde ganske mange av mine langt fremme i spurten i dag, så jeg drar nok inn en del poeng uansett.

 

Får komme meg ut å tilbakelegge noen mil på setet jeg også.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...