Oreokjeks Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Kan jeg kaste Cancellara fra laget mitt? Han er dyr, og jeg er usikker på om han får inn noen poeng selv med den gule trøya. Han kjemper vel ikke om noen etappeseier før neste tempo. Cancellara kan finne på å støte fra et felt like før mål, og holde unna for feltet. Mener å huske at han har gjort det før, er det noen som har "motor" til å gjøre det er det han. Sjangsen for at det skal skje er vel derimot liten, så han fortjener neppe noen plass på laget lengre. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen spesielle navn som er verdt å merke seg før morgendagens etappe? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Cunego og Hushovd (muligens Sanchez også), mark my words. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Noen spesielle navn som er verdt å merke seg før morgendagens etappe? Avsluttningen kan bli hard, det kommer an på hvor hardt det blir kjørt i feltet. Jeg tror på spurtere som Hushovd og Farrar i morgen. Cavendish og Petacchi kan få det vel tungt opp det siste "fjellet". Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Tydeligvis vært justeringer på poengene i natt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Nice, nå kan man endelig se hvem som fikk poengene på hver etappe. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Nice, nå kan man endelig se hvem som fikk poengene på hver etappe. Ah, konge! Det ventet jeg på Jeg er småfornøyd sålangt, får satse på at laget mitt drar på enda litt mer Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Joina i går kveld, men har ikke de store forhåpninger. Satte opp laget fort og gæli. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg byttet ut Katushas sportssjef etter prologen (ja, det gikk an) og tok inn Garmins sportsjef. Nå har det seg da sånn at jeg ikke får byttet sportssjefen ut igjen, til tross for at det gikk etter prologen. Latterlig... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Akkurat det samme som skjedde med meg! (Byttet fra Sky til Garmin da) Sykt irriterende at Farrar, Dean og Vandevelde sannsynligvis er ute av Touren og at jeg får masse minus på Sportssjefen, samtidig som han er dyr og at de har mye mindre sjans på å vinne etapper etter at Farrar er ute... Tror nesten jeg gir opp dette spillet. Det er jo så sykt random uansett. Han Bouet som fikk andreplassen idag helt gratis skaffet jo massevis av poeng. Latterlig... Endret 5. juli 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Katastrofalt at man har tilsammen 20 bytter, istedenfor 2/3 bytter per etappe elns. Pga. skader og sånn er jeg nede i 14 allerede, og hvis det fortsetter sånn er jeg nede i 0 bytter om kort tid.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Sendt mail til TV2 og spurt, håper på kjapt svar. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Sier som jeg har sagt før i tråden. Synes det bare er bra at man har få bytter. Gjør det vanskligere å sette opp et lag, og mer brukervennlig er det også siden man ikke trenger å tenke på å bytte konstant for å ligge bra ann i privatligaer osv. Man må være forsiktig med byttene og bare bruke de når du må. For meg kunne man godt hatt maks 5 bytter som du bare kunne ta hvis rytteren brøyt. Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Tips til evt. kapteiner og sprinter ved siden av hushovd? Og hvem burde jeg satse på av Roleandts og Gerraints Thomas som ungdsomsrytter? Evt. bytte ut T.Martins med en av de to.. Endret 6. juli 2010 av MST Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvorfor bytte ut T. Martin ? Han er jo overlegen de andre ungdomsrytterne du kan velge. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Om Martin er overlegen er en ting, men om han tar poeng er en annen. Han kommer til å måtte jobbe for Rogers i fjellene og Cav på flatene. Da er det bedre å velge noen som enten spurter for egne sjanser, eller går i brudd. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Martin er langt i fra overlegen Kreuziger, som nå er forbi Martin. Vurderer å bytte ut Martin for å få penger til Cavendish. Vanskelig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Vurderer å ta ut Kreuziger for å få plass til Geraint Thomas. Sistnevnte virker å ha fått en ganske fri rolle hos Sky-laget, og det er mulig at de satser litt mer på han nå pga. ungdomstrøya. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Klatret ca 20 000 plasser på TdF manager siden min katastrofale 2 etappen hvor jeg fikk 0 poeng. Lurer på om det er på tide å bytte ut Cancellara nå... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Misset de to første etappene, men er ikke helt på bånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå