Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Etter 16.15 ja. KOmmer ikke til å stresse så mye med det. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvordan er det egentlig poengberegningen foregår? Forstod lite av det som sto på TV2, gitt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Står ikke hva hver enkelt rytter har fått en gang. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Utrolig dårlig hvis man ikke får se hva hver enkelt rytter får. Noen som vet når 1. periode er slutt? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Byttene gjelder som i fjor for hver enkelt etappe. Frist i morgen ved 12-tiden. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Noen som gidd sende mail til TV2 å be dem føre opp poengene rytterne får hver runde? Endret 3. juli 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Har aldri fått svar fra TV2 på noen mailer jeg har sendt dem, men kan da prøve. Har du en mail jeg kan sende til? Endret 3. juli 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har fått svar tre ganger på min henvendelser om VM-manager de siste fire ukene. Kan godt sende dem en mail jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Gjør det du, aunmar. Du har vært en reddende engel flere ganger under VM-manager. Latterlig at man bare har 20 bytter gjennom 21 etapper. Under en bytte pr. dag, det kan bli tøft for oss som liker å bytte en del. Heldigvis valgte jeg på forhånd ut et lag som skulle slåss om poeng på søndagens etappe, så jeg slipper å bruke noen bytter allerede nå. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Synes det er bra at det er såppas få bytter. Noe av det jeg synes ødelegger i andre managerspill er at man har får mange bytter. Men smaken er vel som baken tenker jeg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har vel nesten vært for mange bytter i VM-manager hittil. Føler det blir for mye "fiksing" av topplag pga man sender innpå spillere som garantert skaffer poeng. I Tour-manager må man faktisk være litt taktisk. Har forøvrig sendt mail til TV2 Sporten og spurt hvorfor vi ikke får reprise av TdF-magasinet på hovedkanalen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Allerede gjort to bytter, tror dog det skal holde inn. e: liker systemet i TL-manager, hvor det er 3 bytter per runde - i VM-manager ble det alt for mye. Endret 3. juli 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Gjør det du, aunmar. Du har vært en reddende engel flere ganger under VM-manager. Latterlig at man bare har 20 bytter gjennom 21 etapper. Under en bytte pr. dag, det kan bli tøft for oss som liker å bytte en del. Heldigvis valgte jeg på forhånd ut et lag som skulle slåss om poeng på søndagens etappe, så jeg slipper å bruke noen bytter allerede nå. Med tanke på at man "i virkeligheten" ikke har noen bytter, synes jeg at 20 bytter er mer enn nok. Tanken er jo at man skal sette opp et lag som kan ta poeng jenvt over hele touren. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Da var mail sendt med henvendelse om poengoppdateringer for hver enkelt rytter. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Noen som har peiling på hvorfor Fuglsang fikk 40 poeng for sin 52. plass på tempoen når Boom fikk 0 poeng for sin 32. plass? Synes hele poengsystemet virker fishy. Liten samhandling mellom resultatlista og hvilke ryttere som gjorde det bra på tempoen annet enn de helt i toppen ser det ut som. EDIT: Fant det ut, Fuglsang er på samme lag som Cancellara... Er det mulig! Fuglsang får poeng fordi en lagkamerat på en tempo vinner etappen? Latterlig system, kan skjønne at Brett Lancaster skulle fått poeng for optrekket sitt om hushovd vinner spurten idag, men ingen av rytterne på Saxo Bank påvirket Cancellara i retning seier igår, idiotisk. Endret 4. juli 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Så lagkaemerater får poeng når en på laget får poeng, helt idiotisk. Da er det bar å få på noen hjelperyttere på THC. Kan sikkert få mer poeng på de enn å ha Cavendish på laget, samtidig sparer man penger... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Hvorfor er noen av syklistene vi kan velge i Manageren røde? F.eks arvesen? Edit: Arvesen er ikke med? Hvorfor i svarte kan man velge de da?????? Endret 4. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Bah, satset på Cavendish og Farrar i dag. Blir nok ikke mange poeng i dag Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Har McEwen med meg. Petacchi hadde jeg på laget inntil et par dager siden.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 De røde er syklister som ikke er med i TdF?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå