Jotun Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Enormt bra avslutning i forhold til starten. Joltusen klatret på slutten. Starten derimot Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Må si meg fornøyd jeg også, med en 12. plass til tross for at jeg startet ca 1000 poeng bak de fleste i runde 2. Dreit meg mest på De Jongh som sportssjef, visste ikke at man ikke kunne bytte, og hadde dårlig økonomi. Skulle nok hatt Cavendish også... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Strålende fornøyd med innsatsen, og det til tross for at jeg verken hadde Cavendish eller Brian Holm gjennom tre uker. Dessuten fikk jeg ikke inn Petacchi før mot slutten. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Er fornøyd med 123.plass på tempoen og 90. plass på siste etappe! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 74 plass på siste etappe. Hadde selvfølgelig tatt bort Daniel Oss like før fristen og satt inn G. Bole. Hadde også glemt Maskant. Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Det ble en andreplass i ligaen etter ledelse gjennom Pyreneene. Tabben var å ikke ha med Dean på slutten. Hadde med Turgot i steden. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Herlig med seier i ligaen og 186plass sammenlagt, tiltross for mange unødvendige bytter. Nå blir det bare å følge det opp i TL-manager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå