Gå til innhold

TV2s Tour de France manager 2010! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Fikk litt poeng med Vino idag da :D Har et bytte igjen, så tror jeg kommer til å få det vanskelig. Noen som vet hva Egoi Martinez driver med? Er han i det hele tatt med? Har hatt han på laget mitt hele touren i tro på at han kunne imponere, men NADA!! Jaja... Nå satser jeg på Mentsjov og Conta!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke så mye som jeg håpet i dag, 700 et eller annet poeng. Fikk for 1,2 og 3. Leipheimer svikta meg, mens Edvald overrasket meg.

Nå har jeg gjort klart sprint/tempolaget mitt. Satser selvfølgelig på norske sprintere, noe som har stått uforandret igjennom hele touren. Edvald og Thor :) Litt patriotisk må man være.

Men "tempolaget" mitt består av: Contador, Menchov, Cancellara, Klöden, Lövkvist. Hadde ikke mange byttene igjen og fikk ikke satt inn noen spesielle tempospesialister som vannbærere, så scorer nok ikke mange poengene på de, så fremt at de ikke går i brudd i morgen da:)

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Hadde 1-2-3-4 i dag. Ikke værst... Ble i overkant av 900 poeng.

Nå har jeg gjort alle bytter. Har med tungt hjerte sparket Thor. Fått inn Cav, Turgot og Cancellara. Håper det gjør susen. Har dessverre fortsatt noen klatrere.

Lenke til kommentar

Har ikke studert de så alt for mye da jeg har brukt opp byttene. Men er ikke Pavel Brutt og Christophe Moreau der. De er jo ganske god på tempo, men tviler sterkt på at de klarer å hevde seg blant de beste.

Chris Horner kommer til å kjøre som f... for å forsvare den top10 plasseringen sin, sats på han og Kiryienka? :)

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

7. plass på undertegnede i diskusjonsligaen. Greit fornøyd, men jeg ser hvor jeg har rotet det til. Klöden og Martinez som klatrere fra starten slo helt feil, og alt for mange bytter på unødvendige tidspunkt ble for utslagsgivende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...