Latias Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Les mer her. Spill TdF-manager her. Privatliga: diskusjon.no Sammenlagtpremier: 1. premie Scott CR1 Pro landeveissykkel til en verdi av 23.990 kroner. Premien er levert av XXL. I tillegg får vinneren en sykkeldrakt og drikkeflaske levert av Chess. 2. premie Polar RS800cx puls/sykkelcomputer til en verdi av 3900 kroner. Premien er levert av XXL. I tillegg for nummer to i sammendraget sykkeldrakt og drikkeflaske levert av Chess. 3. premie Samsung Spica mobiltelefon levert av Chess til en verdi av 1990 kroner, samt sykkeldrakt og drikkeflaske levert av Chess. 4. - 20. premie Sykkeldrakt levert av Chess. Periodepremier 1. premie 12 måneders abonnement på TV 2 Sumo Gull til en verdi av 1999. 2. premie 6 måneders abonnement på TV 2 Sumo Gull til en verdi av 999 kroner. 3. premie TV 2 Sporten-bag til en verdi av 299 kroner. Dagspremier 1. premie Scott Speedster S20 landeveissykkel til en verdi av 9999 kroner. Premien er levert av XXL. I tillegg får vinneren en sykkeldrakt levert av Chess. 2. premie Polar RS800cx puls/sykkelcomputer til en av verdi 3900 kroner. Premien er levert av XXL. 3. premie Samsung Spica mobiltelefon levert av Chess til en verdi av 1990 kroner. Endret 24. juni 2010 av Latias Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Satt kjapt i hop et midlertidlig lag og joina. Sleng ut no'n tips om hvem jeg burde ha med og ikke ha med osv, er ikke heelt inne i alle desse rytterne/lagene. Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Får ikke logget meg inn på TV2 ! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har joinet ligaen. Satt sammen et lag relativt fort, så må gjøre noen endringer når det nærmer seg. Bytter underveis blir det nok lite av siden jeg er så heldig at jeg da er mer opptatt med å heie Edvald og Thor fram i løypene. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Da var jeg også med, noen som kunne kommet med noen tips? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Veldig fine dags premier i år. Fettern min vant for 2 år siden en etappe, men da var det "bare" pulsklokke som premie. Det beste var at han hadde 4 ryttere som ble tatt i foping dagen etterpå, pluss sportsjefen for Sounier Duval, som trakk laget. Fikk selv en top 10 plassering som min beste plassering i fjor på en etappe. I år går jeg for å vinne en etappe. Endret 28. juni 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 I går går jeg for å vinne en etappe. Vant du da? Dette laget skal dominere hele veien gjennom rittet. Mark my words. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Går og år, ser virkerlig ikke forskjellen Ser vi har helt like hjelperyttere Latias, det må da være et godt tegn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Tror det er tre bruddsterke løpere, Auge er i hvert fall det. Leste at han prøver på brudd i hvert fall 3-4 ganger i hvert store ritt han er med i. Og dersom bruddet holder helt inn, får de jo masse poeng. Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Da har jeg meldt meg på i ligaen. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tror du gjør smart i å ha Levi på tempoplassen, Latias. Han er sterk på tempo, samtidig som han er en god klatrer. Cancellara, som jeg tipper mange har valgt, vil etter all sannsynlighet vinne prologen, men jeg tror han vil slite med å ta poeng ellers. Kanskje på brosteinsetappen. Selv velger jeg Vino. Ellers har jeg null tro på Cunego. Under er mitt lag. Vanligvis ville jeg hatt med ryttere som Voeckler, Gilbert og Cesar den første uken, men jeg får ikke gjort noen bytter underveis så jeg må prøve meg på et lag som kan stå hele touren. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tror Cancellara er et bedre valg, det er tross alt bare å bytte han etter de flate etappene i starten av rittet med for eksempel Leipheimer. Men hvis du ikke skal bytte så er nok en av sammlagt kanditatene bedre på tempoplassen. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Gilbert ble vel ikke tatt ut? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det er klart. Sannsynligheten for at Spartacus seirer i Rotterdam og Belgia er stor. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Joinet Lykke til alle sammen, og la oss håpe på en spennede tour. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Fikk ikke valgt Fabian til tempoplassen jeg, aldri opplevd det før. Satser på norsk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Man er med i konkurransen til TV2 når man har lagret lag og er med i d.no sinn privatliga? Eller må man gjøre noe mer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Man er med i konkurransen til TV2 når man har lagret lag og er med i d.no sinn privatliga? Eller må man gjøre noe mer? Du er med da. Registrerte du laget etter 16.15 i dag? Hvis ja, blir du ikke med før morgendagens episode. Hva er det du heter? Finner ingen Jotun i privatligaen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå