Gå til innhold

Star Wars: The Old Republick: Closed beta startet

Anbefalte innlegg

På tide å blåse litt liv i denne forumdelen igjen.

Closed Beta invites er visst sendt ut til noen få heldige nå. Får vente i spenning i sommer om det kommer flere invites. Det er nok også på tide med betatesting siden Bioware annonserte release av SWTOR våren 2011 på E3.

Den nye cinematics-traileren "Hope" er skikkelig kul. Siden jeg er en spiller som foretrekker å være ranged dps så er kanskje trooper den klassen jeg vil velge. Videoen gjorde ihverfall ikke lysten på det noe mindre.

http://swtor.com/ for offisiell info om spillet.

Endret av Maltas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har ikke bestemt meg 100% for klasse ennå, men kjenner at jeg heller litt mot Trooper. Synes den ser ganske spennende ut (både som DPS og tank). Regner også med at det blir en aldri så liten overflod av Jedi Knight/Sith Warrior, ihvertfall den første tiden ;)

Er det btw noen som har fått med seg om BioWare har sluppet noe info rundt selve "hverdagen" ingame? Tenker da hva man kan gjøre, utenom levling/historien, for å koble litt av. :p

Lenke til kommentar

Sitte i romskipet og chille eller prate med kompanjongene dine (og forhåpentligvis andre spillere) er vel en ting vi kan gjøre. Dialogen med questgivers og kompanjongene skal kunne gjøre de til alt fra å bli bestevenn, elskere, fremtidig questgiver til nemesis omtrent. Blir interessant å se hvordan løsningen blir. Hva om jeg er tank/dps, og min healerkompanjong ender opp med å bli min største fiende. Vil jeg få tilgang til en ny healerkompanjong? Jeg håper dette er noe som kan brukes til å differensiere folk litt, slik at ikke alle løper rundt med de samme kompanjongene hele tiden.

Bioware har vel ikke sagt så mye konkret om byer, markedsplasser eller questhubs hvor folk vil tilbringe tid enda. Crafting er det vel heller ikke sagt så mye om enda.

Lenke til kommentar

Bioware har vel ikke sagt så mye konkret om byer, markedsplasser eller questhubs hvor folk vil tilbringe tid enda. Crafting er det vel heller ikke sagt så mye om enda.

Har en liten frykt for at arbeid med "fritidssysslene" (crafting, økonomi, romfart) skal bli satt litt i skyggen av fokuset de har på det sterkt historiedrevne gameplayet. At det rett og slett bare blir KoTOR med multiplayer :p

Men dette er nok bare meningsløs paranoia fra min side, siden BioWare nok kommer til å annonsere alt dette og mer til i løpet av høsten :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kommer til å spille som Bounty Hunter eller Smuggler på en RP server, om de gir oss en sånn. Blir nok å prøve de andre klassene også etterhvert, men har det ikke travelt. ;)

Skal vi ordne klan? :D

I LotRO var jeg med i en klan bestående utelukkende av gode venner. Det ble en liten klan, men vi trivdes bra sammen. Jeg foretrekker det fremfor 300+ fremmede folk. ;) I dette spillet vil jeg sannsynligvis gå for det samme og starte en liten klan med de få jeg har på vennelisten.

Aner ikke hva vi får av fritidssysler, men noe får vi garantert. Selv Jedi Academy lot deg bygge dit eget lyssverd, og det var jo singleplayer. Jeg vil tippe vi får standard crafting av våpen, rustning og potions, og satser heller på å bli positivt overrasket i stedet for å håpe på det beste og bli skuffet når det ikke er fullt så bra som jeg trodde. ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...