NeEeO Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei, jeg vet at keylogger er et virus, men hva gjør det? Lagrer den vær tastetrykk du gjør? Edit: Vet ikke helt om dette er riktig forum, flytt det om det er feil. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 En keylogger kan ha flere funksjoner og kommer i forskjellige former, men noe alle har til felles er at de lagrer tastetrykk. Noen lagrer fysisk, andre laster opp alle tastetrykkene til Internettet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 En keylogger kan også sniffe opp serial-koder til spill, nettaktivitet, prosesser, tastetrykk og skjermbilder. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 En keylogger kan også sniffe opp serial-koder til spill, nettaktivitet, prosesser, tastetrykk og skjermbilder. Tusen takk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 En keylogger kan også sniffe opp serial-koder til spill, nettaktivitet, prosesser, tastetrykk og skjermbilder. Jeg vil ikke kalle et program som sniffer nettaktivitet og prosesser og som aktivt leter etter registreringskoder (sett bort ifra de som fanges opp gjennom tasteten) for en keylogger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Nei, men per idag så ligger det stort sett sammen i keylogger-pakken. Det er faktisk et eget marked for slik programvare, og de med flest funksjoner slår best an. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Hva er en TROJAN?, scannet pcen min, fikk opp 6 alvorlige trojaner, sto at pcen min sto i fare, og at det var alvorlig. Jeg scannet pcen med Microsoft Security Essentials, et gratis program. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå