Gå til innhold

Trøbbel med HTC Hero

Anbefalte innlegg

Jeg har en HTC Hero som jeg har hatt i ca ni måneder. Jeg var veldig fornøyd med den - inntil touch-skjermen begynte å klikke. Det har blitt stadig verre - deler av den nederste delen av skjermen reagerer rett og slett ikke på trykk. Til å begynne med var den slik av og til, nå er den konstant ute av funksjon. Dette går særlig ut over deler av tastaturet, slik at jeg stadig må skifte mellom å holde telefonen vannrett og loddrett for å få til å skrive en melding, for eksempel. Veldig irriterende, selvfølgelig!

Er det noen andre som har vært borte i dette på HTC Hero? Er det en vanlig feil?

Jeg skal sende inn telefonen til reparasjon, noe som i seg selv var alt annet enn enkelt å få til, "takket" være innkjøp gjennom bedrift og høyst uklare innkjøpsrutiner... *sukk* Men det er en annen historie. Men - før jeg gjør det, må jeg overføre alle telefonnumrene, som nå er lagret i telefonminnet, over på SIM-kortet. Hvordan gjør jeg det? *dum* Telefonen jeg må bruke i mellomtiden er gammel og uten tekniske finesser overhode, slik at jeg ikke får til å synkronisere opp mot adresseboken som også ligger på nett (telefonen i er dag koblet opp mot Outlook).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...