megibp Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har en HTC Hero som jeg har hatt i ca ni måneder. Jeg var veldig fornøyd med den - inntil touch-skjermen begynte å klikke. Det har blitt stadig verre - deler av den nederste delen av skjermen reagerer rett og slett ikke på trykk. Til å begynne med var den slik av og til, nå er den konstant ute av funksjon. Dette går særlig ut over deler av tastaturet, slik at jeg stadig må skifte mellom å holde telefonen vannrett og loddrett for å få til å skrive en melding, for eksempel. Veldig irriterende, selvfølgelig! Er det noen andre som har vært borte i dette på HTC Hero? Er det en vanlig feil? Jeg skal sende inn telefonen til reparasjon, noe som i seg selv var alt annet enn enkelt å få til, "takket" være innkjøp gjennom bedrift og høyst uklare innkjøpsrutiner... *sukk* Men det er en annen historie. Men - før jeg gjør det, må jeg overføre alle telefonnumrene, som nå er lagret i telefonminnet, over på SIM-kortet. Hvordan gjør jeg det? *dum* Telefonen jeg må bruke i mellomtiden er gammel og uten tekniske finesser overhode, slik at jeg ikke får til å synkronisere opp mot adresseboken som også ligger på nett (telefonen i er dag koblet opp mot Outlook). Lenke til kommentar
megibp Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Anyone?? Hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg får kopiert kontaktene mine over på SIM-kortet, så kan jeg i alle fall sende telefonen min til reparasjon. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Da TS har laget flere identiske tråder om det samme stenges denne tråden. dessuten er denne tråden feilpostet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg