Robotmannen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hei! når jeg er online på warcraft3 prøver jeg å lage en "game". men det kommer ingen uansett hvor lenge jeg venter... noen som vet hvorfor (vet at dette ikke hører hjemme på dette emnet, men hvordan får jeg "underskrift" på det jeg skriver??? Endret 24. juni 2010 av lego49471 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ingen joiner deg pga du sikkert ikke har åpnet portene på routeren din. Tror det er 6112 du må åpne. Lenke til kommentar
Robotmannen Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Ingen joiner deg pga du sikkert ikke har åpnet portene på routeren din. Tror det er 6112 du må åpne. er ikke så teknisk... er det mulig å forklare det på en enklere måte??? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Kontakt internettleverendøren din, som kan forklare det til deg. Er litt forskjellig for hvem du får internetten din ifra. Enkleste er vel å bare sende en mail til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå