nor50 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 På 3 ordre nå er det blitt 3 feil, og det er også blitt masse annet rot! Bestilte en bærbar PC og fikk feilleveranse. Masse rot for å få levert den tilbake, så spurte jeg etter 2-3 uker hvor pengene ble av, og fikk beskjed om at de måtte ha kontonummer. Det nummeret stod på returpapirene... Men hvorfor gir de ikke beskjed om at de mangler kontoinfo i så fall??? Jeg kjøpte 2 eksterne harddisker på helgetilbud, hentet de på mandagen, men da var de fakturert med full pris. De ordnet det i vareutleveringen så det ble betalt riktig pris. Så ser jeg i dag at de har gitt meg over 600 kr mindre i kreditering for den returnerte PC'en. Mailer dem men de skjønner ikke saken. Ringer dem og blir da fortalt at det var på grunn av at det var blitt betalt for lite for de harddiskene som var på helgetilbud... De vil vist ha full pris på de allikevel! Så bestilte jeg ei pakke i dag og skrev som vanlig HENTES i infofeltet. Den presterte de å sende i post! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hehe, aldri kjekt når slikt skjer. Skulle nesten tro kundenummeret ditt var av mandagstypen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå