Kaizoku_Puffball Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei! Har Windows 7 og vil endre utseende med en egendefinert Visual Style. Eneste problemet er at jeg ikke helt forstår hvor jeg begynner. Jeg vet ikke hvilke programmer jeg må bruke for å "kode" themet jeg skal lage. Bilde redigeringen skal jeg gjøre i PS. Da jeg tenker på egendefinert Visual Style tenker jeg ikke bare på å endre bakgrunn og lyder og lagre det som .theme, men å lage alt du ser. Slik som det er gjort i denne. Noen som kan hjelpe meg igang? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Så vidt jeg kjenner til at det ikke mye du kan gjøre uten å investere penger i det. Stardock har noe som heter Skinstudio. Lenke til kommentar
Kaizoku_Puffball Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Så vidt jeg kjenner til at det ikke mye du kan gjøre uten å investere penger i det. Stardock har noe som heter Skinstudio. Hmm, okay. Får se om jeg finner et annet alternativ, ellers skal jeg prøve Skinstudio. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå