ManUtd94 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Titteen sier vel alt. Er det noen som har testet Alpina sine rulleskisko? Har erfaringer med at skiskoene blir veldig slitt av å gå på rulleski, spesielt viss de ikke har skjermer på ruilleskiene. En blir også veldig klam og ekkel, så derfor lurer jeg på om noene har gode eller dårlige erfaringer og/eller syspunkt og innspill å komme med.. Ser at prisen på skoene i klassisk er: 1999,- prisen i skøyting ligger sikkert rundt 1000 korne med enn klassisk Takker for svar! Lenke til kommentar
ManUtd94 Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Ingen!? Ikke noen som har synspunkter engang? :O Lenke til kommentar
alexanderbk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 har alltid brukt vanlige skisko til og mener det aldri har vært noe problem.Men jeg vekser enda så å kjøpe et par rulleskisko ville blitt dyrt. Mener man kanskje ikke trenger det. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei. litt sent å komme med svar nå som sesongen er ferdig, men da har du fått det Jeg kjøpte meg disse skoene i klassisk versjon i starten av sesongen, og fra starten var det noe jeg ikke likte ved de, jeg syntes de hadde dårlig passform, samt at de var veldig ustabilde i fremfoten, brukte de på en ca. 10 turer før jeg kjøpte noen gamle alpina sko;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå