Daily-Drifter Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hva er vitsen med tatoveringer? Veldig ofte er det tragiske folk med dårlig selvtillit som tar det mest uoriginale som finnes, nemlig en tribal tattovering og da tror at de blir sett på av samfunnet som tøffe eller mer verdifulle. En annen tragisk greie jeg ser er folk som tatoverer navnet til kjæresten sin eller navnet på ungene med fødselsdato osv. Greier du ikke huske på dette uten å skrive det på kroppen!? hva om dere slår opp eller partneren dør, er det fair mot din nye partner å gå rundt med dette resten av forholdet deres? Ser til og med folk som har tatovert bildet av katten sin på kroppen, da lurer jeg virkelig på om det ikke er psykiatrisk hjelp vedkommede trenger istedet. Det finnes noen få originale kule tattoveringer (ikke tro jeg hater kunst pga dette innlegget, drevet med graffiti i 10 år) men litt pga det så der lager vi så mye forskjellige sketches hele tiden og man blir lei og lager nytt og fornyer kontinuerlig. Å gå med EN tattovering i 70 år er helt uaktelt selv om jeg synes skissa var kul når var 18-19. dessuten, det beste jeg vet er å tegne til jeg har fyllt et helt ark, også ta et nytt og begynne på nytt. Etter å ha dekket det som er av armer og rygg og bryst osv med det jeg liker NÅ, så ville jeg blitt lei, også ønske å starte på nytt. Da må jeg isåfall gjennom en utrolig smertefull og skadelig behandling for å prøve å få vekk tattoveringene. (blir ikke helt bra) Endret 24. juni 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Sitter selv med tanken på å tatovere inn min avdøde søsters navn (og gjerne også fødsels- og dødsdato). Dette er noe jeg kunne levd med hele livet. Grunnen for at jeg tenker på dette er ikke fordi jeg er redd jeg kommer til å glemme henne, men for å hedre henne, og vise (meg selv og andre) at hun var en stor del av livet mitt. Ser dog poenget med random tribal-tatoveringer osv. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Snore... Drool... Hvorfor mener du selv at du er rette person til å bedømme kriterier for å være psykisk ustabil eller ikke? At du mener folk trenger hjelp om de tatoverer katten sin forteller meg egentlig bare at du aldri har hatt et dyr du har vært skikkelig glad i. Navnet på en person du har vært glad i som har dødd? Hvorfor skal det ikke være "fair" mot den nye kjæresten? Mener du det beste er at du skal greie å kutte denne personen 100% ut av livet ditt pga en dum forestilling om at du må være snill mot den nye partneren din? Eller navn på barna dine, hvorfor ikke? En er da glad i de og vil vise dette? Endret 24. juni 2010 av Detectable Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg synes noe som symboliserer noe i livet ditt er greit. Vis du tattoverer en løk fordi du synes det er kult eller morsomt, blir det bare latterlig å ha tattovering. Vet om en som har etternavnet sitt på armen. Det er harry og teit det! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) sorry men jeg synes det er harry å tatovere navnet til noen du har vært glad i også. en minnetatovering? hva med å lage et alter hjemme med stearinlys og bilde osv midt i stua. Dere tar poenget mitt, vedkommede kommer ikke tilbake selv om du tatoverer, ei heller får de det noe bedre i himmelen eller helvete hvis du er religiøs. Jeg har mistet nær familie også, men jeg har ikke noe behov for å vise dette til alle som ser meg i barings de neste 50 årene. Vi er forskjellige, men JEG synes dette er et merkelig behov. Hvorfor mener du selv at du er rette person til å bedømme kriterier for å være psykisk ustabil eller ikke? At du mener folk trenger hjelp om de tatoverer katten sin forteller meg egentlig bare at du aldri har hatt et dyr du har vært skikkelig glad i. jeg skrev: da lurer jeg virkelig på om det ikke er psykiatrisk hjelp vedkommede trenger istedet. Selvfølgelig er jeg den rette til å bedømme om JEG synes folk er gærne. Og det ser ut til at du er en av disse freaksa, hvis noen viser meg en tatovering av katten sin vil jeg synes synd på personen. Har jeg ikke hatt dyr jeg er glad i? hatt en hund mesteparten av livet som er død nå, men nei, du ser ikke noe bilde av en golden retriever på kroppen min fordet. Endret 24. juni 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Sitter selv med tanken på å tatovere inn min avdøde søsters navn (og gjerne også fødsels- og dødsdato). Dette er noe jeg kunne levd med hele livet. Grunnen for at jeg tenker på dette er ikke fordi jeg er redd jeg kommer til å glemme henne, men for å hedre henne, og vise (meg selv og andre) at hun var en stor del av livet mitt. Det syns jeg er helt fair. Jeg kjenner mange som har tatoveringer, det er ikke noe for meg, men jeg syns det kan se kult ut. Så lenge den er diskret eller på ett diskret sted. Ellers er jeg helt enig i at mange tatoveringer er stygge og virker lite gjennomtenkt. Men ser flere ting jeg ikke ser greia med, som feks å utvide øreflippe... Hva skal det være godt for? Ser jo ikke bra ut heller. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 det er greit med en tatovering, men ikke oppover armene, bena, og hvertfall ikke ansiktet. det går jo ikke med det første heller, syns det er ganske tullete Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Så lenge den er diskret eller på ett diskret sted. Da spør jeg, hva er vitsen med en tatovering hvis du må skjule den? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Fordi man ikke vil viste den fram 24/7. Det er nok ikke så kult å komme på jobb intervju med en stor drage i trynet feks. 2 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Ikke alle ser på tatovering som noe attraktivt og passende. Spesielt i min bransje må jeg ha mulighet til å skjule det under en skjorte eller lignende. Poenget da er ikke at jeg ikke ønsker å vise det frem, men fordi det ikke er passende i denne sammenhengen. sorry men jeg synes det er harry å tatovere navnet til noen du har vært glad i også. en minnetatovering? hva med å lage et alter hjemme med stearinlys og bilde osv midt i stua. Dere tar poenget mitt, vedkommede kommer ikke tilbake selv om du tatoverer, ei heller får de det noe bedre i himmelen eller helvete hvis du er religiøs. Jeg har mistet nær familie også, men jeg har ikke noe behov for å vise dette til alle som ser meg i barings de neste 50 årene. Vi er forskjellige, men JEG synes dette er et merkelig behov. Jeg synes nå det blir enda mer "harry" å ha et alter hjemme. Jammen meg godt alle er forskjellige... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Ikke alle ser på tatovering som noe attraktivt og passende. Spesielt i min bransje må jeg ha mulighet til å skjule det under en skjorte eller lignende. Poenget da er ikke at jeg ikke ønsker å vise det frem, men fordi det ikke er passende i denne sammenhengen. sorry men jeg synes det er harry å tatovere navnet til noen du har vært glad i også. en minnetatovering? hva med å lage et alter hjemme med stearinlys og bilde osv midt i stua. Dere tar poenget mitt, vedkommede kommer ikke tilbake selv om du tatoverer, ei heller får de det noe bedre i himmelen eller helvete hvis du er religiøs. Jeg har mistet nær familie også, men jeg har ikke noe behov for å vise dette til alle som ser meg i barings de neste 50 årene. Vi er forskjellige, men JEG synes dette er et merkelig behov. Jeg synes nå det blir enda mer "harry" å ha et alter hjemme. Jammen meg godt alle er forskjellige... det var sarkasme, å bruke stua eller kroppen som alter eller minnested for en som har dødd er like meningsløst i mine øyne. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Fordi man ikke vil viste den fram 24/7. Det er nok ikke så kult å komme på jobb intervju med en stor drage i trynet feks. + 1! haha. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Please, hva er poenget med å skrive et innlegg med +1? Skriv noe vettugt. Synes folk skal få lov å gjøre hva de vil med kroppen sin. Om man absolutt vil ha en tatovering i ansiktet så be my guest. Har selv vurdert å ta en, men aldri slik at den er synlig når man bruker skjorte og bukse. Som Pet nevner er det litt kjipt å miste en jobb pga en synlig tatovering. Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 For min del holdt det med følgende grunn til å tatovere meg: Jeg hadde lyst. Ytterligere begrunnelse trengs ikke da jeg lever etter kardemommeloven... Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Ja det var virkelig et innlegg som bidro til diskusjonen Så flink du er Kikyet! Er stolt av holdningene dine :OH THE IRONY: Jeg stiller spørsmål ved noe jeg synes at i enkelte tilfeller bare er posing(utgi seg for å være noe man ikke er), i andre tilfeller veldig kort-tenkt og i enkelte tilfeller der jeg lurer på om personen trenger psykiatrisk hjelp. Siden jeg driver mye med kunst og graffiti har jeg selvfølgelig vurdert om jeg skal tatovere noe av det jeg har laget på kroppen, men kommet til slutningen du ser noen innlegg over her. Lagde denne tråden for å lufte tankene mine rundt tatoveringer, ikke for å angripe eller høre hvor flinke dere er til å respektere andre mennesker. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Smykker - hva er poenget? Fine klær - hva er poenget? Klippe håret - hva er poenget? Interiør - hva er poenget? Design - hva er poenget? Ja, tatoveringer er så godt som en endelig beslutning Ja, veldig mange tar idiotiske ting som de aldri burde ha tatt. Tar du en tatovering har du den for livet, men for mange som tar en tatovering, så er dette hele poenget. 1 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) @ boffeeen, er starten av innlegget ditt ment seriøst? sammenlikner du interiør i huset ditt med tatovere et bilde av katten din på armen? skal jeg svare på alle disse og tatovering eller bare ta det som trolling Endret 24. juni 2010 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Ja, jeg er seriøs. Jeg ser ikke noe mer poeng i å ha fint interiør enn jeg ser i å ha en fin tatovering. Alt går på design, forskjellen er at en tatovering er på kroppen og er permanent. Du må gjerne synes at du er mye smartere enn alle med tatovering, og om du synes de burde dra til psykiateren er det din egen mening, men det endrer ikke det faktumet at mesteparten av det menneskeheten i dag foretar seg er meningsløst tullball i et forsøk på å gjøre livene våres bedre. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) -- Endret 30. august 2013 av Defo Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Så du mener at vi ikke kan diskutere dette? allikevel skrev du et 157 ord langt innlegg. skrev et langt innlegg her nettopp men kom borti back på musa, skal skrive det på nytt etter et glass melk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå