EinarEriksen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er høye forventninger til Iphone 4. Vi gir deg en stemningsrapport fra køen i London. Les mer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Triste triste saker. Må også journalister fornedre seg ved å stå sammen med disse ekstremist-skrullingene for å få tak i et test-eksemplar? 1 Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Hvis vi vil være tidligere ute enn andre norske nettsteder, ja 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Og bra er det! Jeg trenger en ny mobil pronto, men venter på tester fra amobil.no før jeg kjøper noe. Gleder meg til dere får gått telefonen i sømmene og sammenlignet den med andre aktuelle Androidenheter. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Godt at apple fanboy-site nr.1 Engadget er sitert som en pålitelig kilde :!: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Triste triste saker. Må også journalister fornedre seg ved å stå sammen med disse ekstremist-skrullingene for å få tak i et test-eksemplar? Hehe. Du tenkte ikke over at de kanskje har lyst til å skrive en test før det går en måneds tid eller to ? Lenke til kommentar
Kriff Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fint å se at Fjarle slår ihjel tiden med å ta bilde av søte asiatiske jenter. Nå ble jeg misunnelig på to punkter :-) Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fint å se at Fjarle slår ihjel tiden med å ta bilde av søte asiatiske jenter. Nå ble jeg misunnelig på to punkter :-) 1500 personer i kø hvor (nesten) samtlige garantert har Iphone fra før av og vil bytte ut sin flotte tlf med en iphone som ser ut som en SonyEricson copi med bedre skjerm. Sier virkelig noe om hva slags merkevare apple har klar å bli. Imponerende! Men designet på tlf er virkelig en gedigen skuffelse etter sitt forrige veldig pene mobil! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) 1500 personer i kø hvor (nesten) samtlige garantert har Iphone fra før av og vil bytte ut sin flotte tlf med en iphone som ser ut som en SonyEricson copi med bedre skjerm. Sony Ericsson kopi? Hæ? Ta en titt her, vis meg hvilken modell den ligner på? Hvertfall ikke bulldosern X10. Endret 24. juni 2010 av Svedge Lenke til kommentar
KaiRS Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg er ikke noe iPhone fan boy, men synest mobilen ser veldig elegant ut spør du meg .. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 "On the other hand, the new model won’t do anything for people who detest the iPhone. It wouldn’t matter if the new iPhone could levitate, cure hepatitis and clean your gutters; the Cantankerous Committee would still avoid it." Her slår vel NY Times spikeren på hodet. Lenke til kommentar
AndreasLie Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva må man gjøre for å få denne til å funke i Norge og får man kjøpt den uten abbonemet i UK? Drar til London i kveld så kunne jo ha plukket opp en og solgt den for astronomiske summer her i Norge mohahaha. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 It works with the carrier of your choice.Buy your iPhone from the Apple Online Store and choose your own GSM carrier. You can change carriers at any time. Går ut ifra du kun trenger et MicroSIM kort så fungerer det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva må man gjøre for å få denne til å funke i Norge og får man kjøpt den uten abbonemet i UK? Drar til London i kveld så kunne jo ha plukket opp en og solgt den for astronomiske summer her i Norge mohahaha. Du får kjøpt telefonen uten abonnement, ja. Den kommer ulåst og kan brukes med alle operatører. Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Pleier de ha så mange som 1500 iPhones i hver butikk ved launch da? Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 1500 personer i kø hvor (nesten) samtlige garantert har Iphone fra før av og vil bytte ut sin flotte tlf med en iphone som ser ut som en SonyEricson copi med bedre skjerm. Sony Ericsson kopi? Hæ? Ta en titt her, vis meg hvilken modell den ligner på? Hvertfall ikke bulldosern X10. Kopi var kanskje å ta litt hardt i, men formspråket er veldig likt mye av SonyErikson sitt. I mobiler som fks w880 har du den samme slanke firkantformen med de samme hjørne radiene. også sideknappene er veldig like. Nå sier jeg ikke at mobilen ikke er fin! W880 er blandt de fineste mobilene noen gang lagd den også, og iphonen er finere. Men det er synd at formspråket er så lite unikt, og ikke så gjennomtenkt som det første produktet. Som var utrolig fin samt finurlig lagd med en konveks bakplate (som i sin enkelhet er veldig kompleks å lage med slik presisjon) hvor mobilen alltid vil ha en kant å ta i da den ligger på et bord. Denne mobilen mener jeg mangler disse detaljene som gjorde den første så bra! Men igjen "thats just me"! Lenke til kommentar
scouser1 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ser det er problemer med signalstyrken også på denne Iphonen. Så da er det bare å vente på at alle fanboys skal skrive at god signalstyrke, dette er ikke noe vi trenger. Skjønner ikke helt hvorfor man skal kjøpe denne "dingsen"? Oppgraderingene/nyhetene på den nye Iphonen er tidligere blitt avist av apple fanboy gjengen som ting de ikke har hatt bruk for! Men de blekanskje viktige nå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kom ikke som en bombe at det var Kvalheim nei! Hardware sin lille fanboy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg