nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Den siste tiden har jeg blitt veldig inspirert av Miljano. Måten dere har hjulpet han på, har vært fantastisk. Jeg føler at jeg trenger litt hjelp stilmessig jeg også. Problemet er at jeg er av den typen som liker "litt av alt". Det blir ofte et problem pga det blir lite som kan settes sammen av klærne i skapet. Så det jeg trenger hjelp til, er jo egentlig å sette opp noen basicplagg/en begynnelse. Ønsker vell egentlig å ha en stil som ikke blir for voksen, men ikke for fjortis heller. Det er nok ganske naturlig at enn er litt usikker når enn står midt mellom barn og voksen. Så nå håper jeg at dere kan gi meg litt tips. Inkludert sjefen selv, fkm. Håper dere skjønte hva jeg mente....... Endret 24. juni 2010 av MM2 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hva med å starte med noen casual skjorter. Som feks disse fra PRL Som du kan kombinere med cardigans og feks shorts. Også med båtsko på bena? Feks Sebago Docksides Evt loafers. Poster ting til inspirasjon, ikke en mal Endret 24. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
ersa Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Er på samme sted selv MM2. Har så langt gått til innkjøp av tre chinos og 5 nye skjorter. Neste på listen min er et par mørke jeans da alle jeg har er blitt for store. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 PatSharpX: Er skjortene slim fit eller? Sliter med at alle skjorter og t-shirt stikker ut bak, vis jeg ikke har de oppi buksene. Skal uansett sjekke ut båtskoene. Er det kun SB som gjelder? Vet ikke hvor de selger de i Stavnger området.... Vil helst gå å kjøpe fysisk i butikk. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Det er egentlig samme hvilke type båtsko du kjøper egentlig. Nå vet jeg ikke helt hvordan kvaliteten er på de forskjellige da, men kan ikke tenke meg at det er sånn veldig stor forskjell. Nå husker jeg ikke om de skjortene jeg fant der er slim-fit, men det vil jeg helt klart anbefale at du kjøper. Lenke til kommentar
varus Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Det er egentlig samme hvilke type båtsko du kjøper egentlig. Nå vet jeg ikke helt hvordan kvaliteten er på de forskjellige da, men kan ikke tenke meg at det er sånn veldig stor forskjell. Nå husker jeg ikke om de skjortene jeg fant der er slim-fit, men det vil jeg helt klart anbefale at du kjøper. Hvilken butikk på østlandsområdet er det som har bra utvalg Ralph Lauren? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) De har egen butikk på Stenn og Strøm, eller har de RL på tatler og på gunnar øye. De to sistnevnte ligger i Bogstadveien. Men vil anbefale å handle på nett. Det er mye billigere. Kan være en ide å stikke i en av butikkene å finne ut hvilken størrelse man er forså å handle på nett. De sender ikke til Norge, men det fikser JetCarrier. De betaler toll og moms på pakken, så får du en regning av de på frakten fra dem og toll + moms. Det lønner seg om man skal bestille noen plagg da, ellers er det nok ikke noe særlig å spare. Endret 24. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Når det gjelder t-shirts.... Hva bruker dere av det? Kun ensfarget? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg bruker det stort sett kun under skjorter. Så det er stort sett bare hvite som blir brukt. Ensfargede funker. Kan jo være kult med trykk også, men jeg er ikke veldig fan av det. Ellers syns jeg vannrette striper kan være kul. Kjøpte meg nettopp en hvit og grønn stripet t-skjorte på volt og har en med blå og hvite striper. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Fint. Jeg har allerede 1 spripete t-shirt og mange ensfargede. (hvite og svarte) Du går vell for opprullede skjorter fremfor kort arm? Kan bli litt varmt med opprullede skjorter i syden. hehe Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Ja, er ikke så veldig glad i kortermet skjorter. Jeg ruller/bretter opp ermene. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Vet du om flere merker som har pene casual skjorter? Gjerne med litt slim passform. Skal til Spania snart, så håper å finne det litt billigere der. Prisklassen må være sånn som RL eller mindre. Post gjerne litt fler casual skjorter til inspirasjon. Da vet jeg kansje litt bedre hva som er fyfy og hva som er topp. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Det første du må gjøre, om du ikke har gjort det alt. Gå bort i fra Moods of Norway, som du var veldig fan av. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Hmm, det vet jeg faktisk ikke. Har bare to stk og begge er fra RL. Men finner det vel i kjede butikkene, feks volt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Samsøe Samsøe har stort utvalg av casual skjorter. Samme gjelder som sagt RL. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Mulig filippa k også har noe. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Det første du må gjøre, om du ikke har gjort det alt. Gå bort i fra Moods of Norway, som du var veldig fan av. Jeg har aldri hatt noe annet enn en pysjamsbukse + pysjamaslue og et par helt hvite sko. Jeg er fortsatt fan pga de gjør mote lekende. Men jeg vil adri kledd meg opp i bare Moods. Dessuten synes jeg at det er for dyrt i forhold til hvordan det ser ut. Så egentlig liker jeg ikke klærne deres, jeg synes bare at det er tøft at de har slått igjennom med et sånt konsept. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Et konsept som ikke fortjener en eneste krone. Det er langt i fra tøft. Det riktige ordet er nok tacky! Dior er et eksempel på "tøft" som du kaller det. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Dine ord. Nok om det.... Hva bukser kjører du til skjortene, PatS? F.eks beige chinos? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Ja, feks chinos som matcher. Evt mørke jeans. Slim-fit ofc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå