The_Stinger Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg fikk idag vite at jeg hadde fått inn skatten til en konto jeg ikke viste jg hadde. Jeg har sjekket rundt i bankenes registernr men finner ikke ut hvilken bank det er! Noen som har peiling? 9900 er register nr. På forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ring til den banken du vanligvis bruker. De kan sikkert være behjelpelige med å si til deg hvilken bank kontonummeret tilhører. Lenke til kommentar
The_Stinger Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Ring til den banken du vanligvis bruker. De kan sikkert være behjelpelige med å si til deg hvilken bank kontonummeret tilhører. Tenkte det selv, Men dem åpner ikke för 9. Å jeg reiser om få minutter. Men ser at BBS åpner kl 8. så jeg får håpe det ikke er kö på linja der :-) Lenke til kommentar
The_Stinger Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Fant ut at det var Ya Bank! Fant også ut at jeg hadde 1193 kr i minus på kontoen fra för! GRRR Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ya Ya, sånn går det når man ikke følger med Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hvordan finner man ut hvordan konto pengene er satt over til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå