IntelAmdAti Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva har vært dine mest heldige (eller uheldige) Vault of Archavaron runs? Jeg hadde veldig flaks sist gang, forholdene lå til rette ettersom det ikke var med andre mages enn mine egne. Fra Ice-bossen droppet det to stk T10 [sanctified Crimson Acolytes Gloves] Og deretter droppet T9 [sunstrider's Leggings of Triumph] fra Fire-bossen Ikke verst det, 2stk T10 og 1stk T9 på en run - for ikke å snakke om flere achievements fra bossene Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ikke fullt så heldig, hadde du fått t10 legs og gloves så "ja". Lenke til kommentar
Porto Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 går VoA10 og 25 hver uke, men får aldri noe jeg trenger fikk et par 245pvp feets en gang, det er alt. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) For min holy paladin main har jeg på 19 runs (Toravon) ikke fått hverken legs eller gloves (10 eller 25).... og ikke tapt noen rolls heller.. aldri sett dem droppe, faktisk Men fikk 25-legs på mage 1. eller 2. uke i hvert fall... jaja. Kan bli litt lei RNG noen ganger.. føler ofte at man ser det man er ute etter på main når man er på alt og omvendt.. over tid jevner det seg vel ut for alle, men når man er "inne i en tørke" er det frustrerende.. Endret 24. juni 2010 av pax1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Må ha vært her i forrige uke da jeg fikk relentless crit belte til locken min. Var en god del bedre enn mitt grønne belte Lenke til kommentar
Colado Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fikk både 264 gloves og legs i løpet av 2 uker, sammen med masse PvP gear Lenke til kommentar
haffi Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Fikk en gang 1 t10 leg i 10 man, 25man runnet etter fikk jeg både santi legs og santi gloves. Satt å skreik av glede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå