Villa_Sempre Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hallo. Jeg har hatt denne HPen i 2 år, og jeg installerte win 7 på den. Eneste problemet er at skjermkortdriveren ikke funker 100% men det er ikke så farlig. Spill strekker seg ikke ut helt til kanten. Men det er et annet problem. Jeg har installert win 7 på den før, og da funka fingerprint driveren. men det var betaen da. Også ødela jeg harddisken så jeg sendte den inn og fikk ny med vista slik som den var før. Og vista er noe forbanna dritt, så jeg installerte win 7 igjen. Men nå sier bare pcen at den ikke finner fingerlesern, skjøl om jeg har installert driveren. Så jeg lurer på hva detta kan komme av. Noen som har løsninga? Jeg har en HP Pavillion dv6740eo. jeg bruker 64bit win 7 på den (brukte det på beta versjonen og). Jeg bruker 64bits vista drivere på den, og de funker de og. Samme som med win7 betaen. Hjelp kjapt plis, er irriterende og skrive inn passordet hele tida når jeg ser på den faens fingerlesern nedi hjørnet. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har du sjekket om det er noen uainstallerte enheter i device manager, eller om fingerleseren ligger i listen i det hele tatt? Merk at om den ikke har dirvere instalklert for seg så ligger den normalt i listen som et spørsmålstegn med et veldig genrellt navn (f.eks "input device"). vista64 drivere skal fungere med win7-64 i 99,9% av tilfellene, så om HP støtter vista64 for denne modellen så skal ikke drivere bli noe problem tror jeg. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå