Frank James Lampard jr. Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fikk stryk i spansk skriftlig idag. Er skuffa, jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle cheate med tanke på google translate. Jeg så resten av de som kom opp i spansk fra klassen min bruke det, jeg var fast bestemt på å ikke gjøre det, jeg holdt mitt ord og hadde en god følelse da jeg gikk ut derifra. Jeg hadde de beste mulighetene, det verste er at alle de andre som brukte translate, bestod. JEG som gjorde alt ærlig fikk stryk, du vet ikke hvordan jeg føler meg nå, det var ikke slik jeg ville at det skulle falle på plass. Skal klage imorgen, får ta den igjen til høsten, men hva skjer om jeg stryker på den også? Det var seriøst ikke slik jeg ville det skulle skje ... Går VG2 nå, skal starte på VG3 etter sommer, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne ferien med så mye hat inni meg. Er så jævlig irritert (>___<) Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 er det ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 er det ingen som har noe å si? Hva skal man si? Du må jobbe bedre? At andre jukset og besto er en ting. Men det at du ikke gjorde det beviste jo bare at du er for dårlig i faget uten og jukse. Så er jo bare og lese mer, og bli bedre Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 er det ingen som har noe å si? Hva skal man si? Du må jobbe bedre? At andre jukset og besto er en ting. Men det at du ikke gjorde det beviste jo bare at du er for dårlig i faget uten og jukse. Så er jo bare og lese mer, og bli bedre Det vet jeg jo, en ting er at læreren vi har hatt disse to åra har vært mongolid, og en annen ting er at de som jukset, bestod. Det føltes bare helt urimelig, tenk om jeg hadde gjort det samme? Vet ikke hva jeg skal tenke, men er egentlig glad for at jeg ikke jukset slik som de andre! Får bare holde meg til ditt råd og lese mer til neste gang Det har synket mer inn nå, nå er jeg ikke sur lengre Men hva om jeg stryker til høsten, altså november da? Kan jeg ta den igjen til våren neste år da eller? Hvor mange ganer har jeg igjen? hadde vært fint om du kunne svart på det, men skal først se om jeg får medhold i klagen, ellers får jeg bare prøve å gjøre det bedre neste gang til høsten Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er vel i utganspunktet slik at du får tre forsøk, den eksamenen du hadde no teller som fyrste forsøk, eksamenen til høsten er forsøk nummer 2 og om du også stryker no til høsten så har du eit forsøk igjen. I tillegg kan du søke om fleire forsøk. Du har eigentleg to valg her, enten lese meir på spansken og bestå eksamen. Eller du kan snakke med ein veileder angåande alternative fag som du kan ta som privatist. Eg veit at du i alle fall kan bytte ut spansken med eit anna språkfag utan noken problem, men det kan også være at du kan bytte ut spansken i andre fag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå