tomarild Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Heisann! Kjøpte GTA3 i mai 2002, og har i dag fått installert det for første gang. Har endelig fått meg kraftig nok PC. Men.... Jeg får ikke startet spillet. Installeringen så ut til å gå greit, men når jeg setter inn spill-cd'en og starter spillet, så får jeg feilmelding: "Unload the debugger and try again!" Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Jeg kjører for første gang Windows XP! Tom A Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har vært endel tråder om dette, men siden du er ny så skal jeg hjelpe deg med en link til en tråd : http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=33976&forum=52 Kan være dette hjelper deg. Ellers er det greit og ha lastet ned alt av de siste driverne og patchene som har kommet. Lykke til .... search and you will find.. :wink: Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 har hørt at folk med xp har hatt problemer med det det skal finnes en patch på det ta et søk på google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå