Krozmar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Hei, vil si at jeg er en fast bruker på deres nettsider og deres andre kanaler, men ble særdeles svært skuffet over hvordan folk opptrer i Deres navn utadvent. Jeg synes kvaliteten på Deres offentlige kanal #Hardware.no er latterlig, senest for kort tid siden ble jeg kicket av Mortis360 etter å ha skrevet følgende setning; "Sette Mortis360 på ignore først" som ett svar på en diskusjon. Dette enn bruker som så ut til å bli gitt OP av Luco (mulig en IRC bot) for dens æren. 24.06.10[00:57:03] * You were kicked from #hardware.no by Mortis360 (Funker kick når du ignorerer mon tro? :>) Jeg håper med denne tråden å rette fokus på å kvalitetsikre også kanaler som IRC med profesjonelle brukere. Finner det viktig å ha samme kvalitets kontroller på IRC som på Deres nettsider mvh Karl Martin Sandnes Endret 23. juni 2010 av Krozmar Lenke til kommentar
J0lle Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 IRC-kanalen har overhodet ingenting med nettsiden hardware.no å gjøre, så å klage her har ikke stort for seg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 God kveld! Kanalen du nevner er like lite en offisiell kanal for hardware.no (og tek-nettverket) som #norge er landets offisielle kanal. Det er beklagelig at du ble kastet ut, men å klage her på forumet hjelper dessverre på ingen måte. Jeg anbefaler deg å ta kontakt med Mortis360, eventuelt Luco, og be om en forklaring. Lykke til! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 irc kanalen har ingenting med nettsiden og gjøre. å klage til moderatorene her og evt ledelsen til nettsiden er helt unødvendig da disse ikke kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg