Mio Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har tenkt til å kjøpe meg en P4 2.8Ghz nå snart (er vel bortkastet å kjøpe 3.0Ghz? ) Har tenkt til å kjøpe NEI-FIS2R kortet fra MSI,men har hørt noen har problemer med bios her. Jeg har ingen planer om overklokkking i begynelsen når jeg får satt opp dette.Noen som vet om det byr på problemer med dette kortet enda? Har hatt en del MSI kort nå, og disse har fungert helt fint. Er forresten Geil minnet som MSI har noe bra? Takker til de som kan svare Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Neida, det er ingen problemer med det. Det eneste jeg annbefaler deg å gjøre er å oppdatere biosen til vers 1,4 vist ikke dette er gjordt når du får det, ellers er det ett dønn stabilt kort med alt du trenger og vel så det. :smile: I tillegg kan nevnes at det kommer en ny biosvers 1,5 (denne er allerede kommet i beta vers) Det er mer lønnsomt å kjøpe en 2,8 ja ,da du ikke kommer til å kunne merke forskjellen på de to i praksis Geil minnet er meget bra (som corsair) dette får du hos psdata, husk at du bør ha to brikker på det kortet da det har dual ram. Lykke til Lenke til kommentar
Mio Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Er forresten Geil minnet som MSI har noe bra? Takker til de som kan svare Mente geil minnet som psdata har Takker for svar snekker'n! skal sjekke ut dette hovedkortet regner jeg med. Lenke til kommentar
Npt Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Er en litt knotete bios, men håper dette blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå