Gå til innhold

Kamptråd - Tyskland vs England (Åttendedelsfinale)


Latias

VM  

70 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

De italienske fansen klaget vilt over provokasjoner i Italia gruppe tråden. Men her ser man jo at dere ikke klarer å følge deres egne oppfordringer.

 

Jeg hater Italia, men håper selvsagt ikke at de rykter ut pga dommerfeil. Registrerer at du faktisk ønsker at lag i VM skal ryke ut på klare dommerfeil. Sier vel en hel del om hva du står for.

Det er en viss forskjell på 5 siders (Og det var mer) hatskap og et eller annen ubetydelig innlegg. Du er en mester i å overdramatisere, og du viser det nok en gang; Klaget vilt? Hvem klaget vilt? NightKeeper sa det han mente om saken, mens jeg lot være å kommentere det i det hele tatt. Og hvem er dere? Det er kun jeg som har kommentert meg negativt, av det jeg har sett.

 

Hva er det denne meningen sier om meg? At jeg ønsker et usslet og bedritent England ut av VM? At jeg ikke orker det peset med Engelskmenn i ettertid?

 

Hold bakkekontakten, du prøver gang på gang å ta meg, det er det lett å se, men like lett er det å se at du feiler gang på gang.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ber til Gud om at Rooney fortsetter å suge så brutalt.

 

Er ikke bekymret. United har jo en del spillere som ikke spiller på England. Og så lenge Gerrard og Johnson er der, og Torres gjør alt annet enn å score så går det vel på dynga med pools og.

 

Hvis de har Gerrard og Torres neste sesong da... ;)

 

Men hadde vært greit å visst ka som har skjedd med Rooney. Har ungen kolikk?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Herlig kamp vi har på gang. Spennende fotball, for en gangs skyld. Er ikke ofte vi har sett det i årets mesterskap.

Kanskje ikke så mange nervepirrende og spennende kamper, men god underholdning har det da ikke manglet på. Tyskland - Australia, Portugal - Nord-Korea og Danmark - Kamerun for å nevne noen :)

 

Glemmer ikke 7-0 til Portugal. Får bare håpe koreanerene slipper leir denne gangen! Ødelegger morroa for min del å vite hvilket press disse spillerne har på seg, og den grusomme skjebnen som (muligens) venter dem :(

Endret av LucarioX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen. Den jævla rentboyen. Jeg har sagt det hele VM, hva faen gjør den mannen på landslaget når man har Carrick, Gerrard og Lampard. Når man i tillegg vet at Huddlestone har gjort en fantastisk sesong skjønner jeg virkelig ikke hva jævla Barry skal gjøre der annet enn å ta straffer.

Lenke til kommentar

Trist sorti for England dette med 4-1. MEN, definitivt den beste kampen til England i dette VM. Synd med dommerskandalen på 2-2. Noe som ville tatt kampen i en helt annen retning, der Tyskland ikke kunne spilt på contringer på samme måten som de gjorde i andre omgang.

 

Uansett, England er for dårlige i VM, noe eg og tror Tyskland er mot Argentina. (Har ingen tro på mexico...)

Lenke til kommentar

England kommer til å bli pult. Og jeg kommer faktisk til å fryde meg.

 

...men at det skulle bli 4-1 hadde jeg ikke i mine villeste fantasier forestilt meg. Fryder meg fortsatt. Nå får Wayne en god og lang hvile til seriestarten.

 

England i mesterskap. Get used to it. Selv etter en overbevisende kvalifisering, så klarer de å choke på denne måten. Skal faktisk ikke være mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...