Gå til innhold

Kamptråd - Tyskland vs England (Åttendedelsfinale)

Latias

VM  

70 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er jo håpløst keeperspill!

Tull. James har holdt England inne i kampen til nå. Kan ikke gjøre alt alene der bak.

han slipper jo ballen mellom beina og slipper 1-0 inn i sitt hjørne...

Og HELVETES korrupte Idiotlinjedommer! :mad: Hadde jeg vært en av Englandspillerne, så tror jeg at jeg hadde skjelt han ut så jævlig!

Lenke til kommentar

Skandaløst. Nå har England noe å skylde på i alle fall.

Ja den er på det mildeste STYGG den feildømmingen. Var da aldri i tvil om at den var inne, og det burde enhver linjedommer klare å se uansett hvor han står på sin banehalvdel.

Lenke til kommentar

Dommere på kortlinja FTW. Vi så det godt i EL at det hjalp. Dette kan bli den helt store skandalen.

Jeg var ingen fan av fem dommere, men når dette skjer må man faen meg begynne å lure.

Samtidig er denne så åpenbar at man trenger ingen faens ekstradommer for å se det.

Lenke til kommentar

Caps lock mania er inne jo :p

Selv om det er et klart mål så synes jeg Alsaker og Semb tar i. Ja, det er dårlig av linjedommer som ikke ser det. Men er ganske sikker på at de ikke hadde tatt av sånn hvis det hadde vært tyskland som ikke hadde fått det målet. Er som å høre favoritt laget dems tape.

Lenke til kommentar

Synes de bør bytte ut semb med en tysker, så kunne kommentatorene blitt netto objektive.

Semb har da ikke vært pro england i det hele tatt før de begynte å få ting til. Semb bare snakker i den retning spillet går. Digger alle som er stjerner.

De kunne byttet han ut med ........... <--- Sett inn valgfritt navn, og det ville blitt bedre.

Lenke til kommentar

Synes de bør bytte ut semb med en tysker, så kunne kommentatorene blitt netto objektive.

Semb har da ikke vært pro england i det hele tatt før de begynte å få ting til. Semb bare snakker i den retning spillet går. Digger alle som er stjerner.

De kunne byttet han ut med ........... <--- Sett inn valgfritt navn, og det ville blitt bedre.

Du forstod ikke en døyt:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...