Gå til innhold

Løkken, Danmark. Bra liv, damer og billig alkohol?

miklzor

ER LØKKEN PHETT NOK?! :)   

5 stemmer

1. 1. Er løkken et fett nok sted når du bare vil bli drita og kose med andre drekkaglade kvinnfolk?!

• YEEEAAAA! SYKT!
    • Nooooooooooo, fy faen det suger der.
    • Det er fett nok om du liker å bli så drita at du knapt kan gå på egne bein.

Anbefalte innlegg

Sjallabais allesammen!

Jeg ønsker meg selv velkommen til dette brede og flotte forumet med å komme med et spørsmål til alle dere rutinerte, flotte, greie og herlige mennesker.

Løkken, Danmark 26. Juni - 3. Juli 2010.

Vi er gladgjeng bestående av 12 staute karer i alderen 17-18 år, og vi har i år valgt at vår sommerferie skal tilbringes på Løkken i Danmark - dette på grunn av alle pengene vi sparer, siden vi ikke kan dra den helt ut grunnet dyr russetid til året. Vi har valgt å leie et flott feriehus en halv mil unna selve sentrum og "Action House", et feriehus bestående av badebasseng, jacuzzi og badstue. Det kan da ikke slå feil?

Så det jeg da egentlig lurer på er om det er FETT NOK for noen drekkaglade karer som oss og dra til Løkken? Vi er vant til skikkelig rølp, ettersom vi kommer fra bygda i Østfold, og har dere noen anbefalinger å komme med - noen tips til tings som er "must-see" når vi først er der nede? :)

Jeg takker for hjelpen og takker også på forhånd for svar.

Hilsen,

Mikkel! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du skrevet et innlegg som ikke ser ut som ble skrevet i vill pepperrus hadde du muligens fått noen seriøse svar. Om det er FETT NOK på løkken er jo helt opp til dere selv, blir hva dere gjør det til. Ingen som kan gi dere svaret.

Lenke til kommentar

Var ikke slemt ment. Poenget var at det er ingen av oss som kan vite om det er moro nok for dere der, blir hva du gjør det til selv. Regner med det ikke er så mye å "se" på i løkken, er vel mer et sted man drar til pga festingen (kan hende jeg tar feil her, har ikke vært der). Når dere har leid et feriehus med badebasseng, jacuzzi og badstue er det endel som skal gå galt for at dere ikke skal ha det moro forresten. Jeg hadde hvertfall storkost meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...