Gå til innhold

Problemer med Heavy Rain DLC (The Taxidermist)

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg The Taxidermist på PSN Store, lastet ned den og installerte. Så starter jeg Heavy Rain, går på extras, downloadables eller hva det nå heter og prøver å starte. Da blir jeg hele tiden redirigert til PSN Store hvor det ikke er noen ting.

Med andre ord, jeg får ikke startet DLC'n, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Har slettet Heavy Rain og DLC'n og installert det på nytt også uten at det hjalp.

Anybody?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Kjøpte meg The Taxidermist på PSN Store, lastet ned den og installerte. Så starter jeg Heavy Rain, går på extras, downloadables eller hva det nå heter og prøver å starte. Da blir jeg hele tiden redirigert til PSN Store hvor det ikke er noen ting.

Med andre ord, jeg får ikke startet DLC'n, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Har slettet Heavy Rain og DLC'n og installert det på nytt også uten at det hjalp.

Anybody?

Du er sikker på at spillet er fra korrekt sone? Spill og downloadables må bestandig være fra samme sone. Du kan f.eks. ikke laste ned tilleggspakker fra EU-store til spill som er kjøpt f.eks. i Nord-Amerika.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...