CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg vil anbefale: Dire Straits Mark Knophfler Mike Oldfield Lenny Kravitz The Connells Bass tester(Har omkring 50stk nå tror jeg =D ) Finner du noe av Warlocks er det Tee productions har også endel bra. ( http://www.teeproductions.com/ ) Så kommer de normale heavy bandene som alle andre kommer med da. Gidder ikke og begynne og ramse opp engang. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Så kommer de normale heavy bandene som alle andre kommer med da. Gidder ikke og begynne og ramse opp engang. Å... slik som: Cynic, Mr. Bungle, Fantômas, Estradasphere, Dillinger Escape Plan, Old, Zero Hour, Mekong Delta, Coprofago, Watchtower, Fates Warning, Spastic Ink, Atheist, Voivod, Thought Industry, Psychotic Waltz, Coroner, Sadus og Mordred ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har ikke hørt alle navnene der akkurat nå, men jeg har ikke noe stort behov for noe ny musikk med en gang. Har endel album som jeg snart får ned og dermed blir det ny musikk for meg og høre på. Har jo lånt en disk med 3.6K med bare trance da.. Ble litt skuffet da.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Var litt ironi fra min side, men Fantômas "The Director's Cut" anbefales... medlemmer fra Faith No More, Mr. Bungle, Slayer og Melvins gjør covere av gammel filmmusikk, m.a.o. ei feit skive. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Å... slik som: Mr. Bungle, Fantômas(...) Da tenker jeg du burde lytte litt til Tomahawk - Mit Gas (guttas andre album). Finfin skramlerock, helt rått om du liker Patton. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jepp, den er kul. Syns 6'rn fra Vg / Dagbladet var vel mye. Sekser plate for min del er John Zorn "IAO" også med bl.a. Bill Laswell. Lenke til kommentar
Eretzvaju Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Sitter på skolen å kjeder meg, kommer ikke på noe å laste ned :-? Men, kom med noen musikk forslag, det hadde hjulpet på nå. 985596[/snapback] Prøv denna! Et av mine favoritter. Symphony_X___Fallen.mp3 Endret 13. januar 2007 av Eretzvaju Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kjempebump. Rapportert! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Sitter på skolen å kjeder meg, kommer ikke på noe å laste ned :-? Men, kom med noen musikk forslag, det hadde hjulpet på nå. 985596[/snapback] Prøv denna! Et av mine favoritter. 7715394[/snapback] Hahaha tidenes største bump!! Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Slayer -Raining Blood Queens Of the Stoneage - First It Giveth Dead Kennedys - Viva Las Vegas Led Zeppelin - Over the hills and far away Iron Maiden - Blood Brothers Ice T - Flyby Cypress Hill - Pigs Snoop Dogg, Nothing but a G thang og Who Am I Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Kjempe bump fra 2003, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg