Gå til innhold

Kamptråd - Uruguay vs Sør-Korea (Åttendedelsfinale)

Latias

VM  

21 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

• Uruguay
    • Sør-Korea
    • Vet ikke
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte ikke hva dere mente med en gang for her gikk sendingen helt perfekt. Men var vel fordi jeg hadde på HD kanalen regner jeg med. Uruguay videre, noe jeg er fornøyd med. Møter vel vinneren av Ghana - USA. også i den tror jeg Uruguay tror jeg går videre.

Lenke til kommentar

Tja, si det. De har vel et sendeskjema, og andre seere å ta hensyn til. No big deal.

Iallefall brøt de ikke for reklame.

NRK hadde helt sikkert gjort det der bedre. Enten hadde de slått over før, eller ventet til det var slutt.

Ingen big deal nei. Bare litt moro å kritisere Svenskene egentlig :tease:

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Jada, svensker er til for å terges. :)

Nå er ganske vant med svensk TV og hvordan de bytter mellom kanalene slik. Fordelen med SVT er at når først teksten dukker opp om at de bytter kanal, så er det klart på den andre kanalen. NRK derimot har en tendens til å vise teksten før det er klart på den andre kanalen, og dermed spolerer hele 'momentet'.

Nå bytter jeg tråd til USA-Ghana :cool:

Lenke til kommentar

SVT burde planlagt sendeskjema såpass at de har minst 5 minutter til gode slik at de har noe å gå på. Å kutte 10 sekunder før kampen er slutt (rett før kuttet sa kommentatoren at det er 15 sekunder igjen av kampen) er bare idiotisk, ihvertfall i en så spennende kamp. Jeg fikk med meg meldingen, men gadd ikke finne fjernkontrollen og skifte kanal fordi jeg tok det som en selvfølge at sendingen gikk kampen ut. Men neida! Tenk hvis Sør-Korea hadde hatt en kjempemulighet på slutten der, og kanskje skåret?

Lenke til kommentar

Vil ikke si heldig. De var dyktige som vant gruppen sin. Greit at Frankrike var ræva, men Uruguay som har gjort jobben så langt å sikret seg en "lett" vei. England hadde jo tatt USA sin vei hadde de vunnet gruppa, og dermed fått en "lett" vei, men nå møter de lag som Tyskland, Argentina, Spania før en eventuel finale.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Vil ikke si heldig. De var dyktige som vant gruppen sin. Greit at Frankrike var ræva, men Uruguay som har gjort jobben så langt å sikret seg en "lett" vei. England hadde jo tatt USA sin vei hadde de vunnet gruppa, og dermed fått en "lett" vei, men nå møter de lag som Tyskland, Argentina, Spania før en eventuel finale.

Skal man vinne VM så må man ha litt flaks. Klart de har spilt bra, ingen tvil om det. Med gruppeseier hadde England hatt en god mulighet på kvarten ja. England - Uruguay kunne blitt en bra kamp, men England - Argentina, det er vanskelig å toppe. Fingers crossed.

Uruguay er Sør-Amerikas nest minste land også. Gjør de noe annet enn å spille fotball tro?

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...