Gå til innhold

Erfaringstråd for Panasonic G systemkameraer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk tak i en brukt Panasonic 14-45 til GF1-en min, og slo til før jeg fikk tenkt meg om. Den får jo bra omtale, og greit å skaffe seg et eksemplar før de går ut av produksjon.

Den er såpass liten at den får fint plass i veska mi sammen med GF1 med 20mm på, og mobil, nøkler, lommebok og alt annet ræl.

-Til å bare skulle ha en GF1 med 20mm har jeg jammen skaffet mange µ4/3-objektiver... :blush:

Lenke til kommentar

Så at det var et annet brukt 14-45 tilsalgs på foto.no nå forresten.

Er det den du har kjøpt.....jeg kan tenke meg en tele (den beste 14-140, eller burde jeg ha 45-200 kanskje) så er det fullstendig for det kameraet, tenkte litt å bruke til video, den funksjonen er bra på kameraet. Hva koster den da? Brukt mye?

Lenke til kommentar

14-140 er visst genial til video, med superstille motorer som ikke fanges opp av mikrofonen, og med kontinuerlig bildestabilisering. (Vi som har Oly kan ikke bruke kameraets innebygde bildestabilisering under filming - kun ved stillbilder, den produserer for mye varme dersom den går kontinuerlig. )

Men prisen er jo ikke like genial, dawink.gif

Lenke til kommentar

14-140 er visst genial til video, med superstille motorer som ikke fanges opp av mikrofonen, og med kontinuerlig bildestabilisering. (Vi som har Oly kan ikke bruke kameraets innebygde bildestabilisering under filming - kun ved stillbilder, den produserer for mye varme dersom den går kontinuerlig. )

Men prisen er jo ikke like genial, dawink.gif

Ja, så det er den jeg skal satse på da...fremfor 45-200 som er "billig", har vel ikke IS heller den sistnevnte...

Lenke til kommentar

Ja, så det er den jeg skal satse på da...fremfor 45-200 som er "billig", har vel ikke IS heller den sistnevnte...

45-200mm har IS den også.

Ja, ser det står det...i noen av annonsene. Lurer på hvorfor den er så mye billigere enn 14-140 da, tar den ikke så gode bilder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...