Gå til innhold

Dine easter eggs favoritter fra spill !

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ideen om å lage en tråd om folks favoritt easter eggs fra Gametrailer sitt forum og jeg tenkte det hadde vært fett med en på norsk.

For dere som ikke vet hva et "easter egg" er, så kan du ta en titt på Wikipedias definisjon.

A virtual Easter egg is an intentional hidden message, in-joke or feature in an object such as a movie, book, CD, DVD, computer program, web page or video game.

Hvis gjerne video, screenshot eller bare beskriv easter egget.

Da starter jeg:

En av mine personlige favoritter er Lost referansene i Half Life 2 siden jeg er en stor fan av Lost.

Halflife2-easter-egg-logo.jpg

Lostnumbershl2.jpg

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lost øya på JC2 :D

Du kan tilogmed høre det monsteret

Ja, den var awsome :D Med flyet og greier. Synnes de kunne gjort det litt mere direkte ved å skrivd "Oceanic" på det eller noe.

BTW, den lyden av røykmonsteret på JC2 tror jeg egentlig er fra de elektriske tårnene på øya, noe du vet om hvis du har runna spillet.

Lenke til kommentar

Lost øya på JC2 :D

Du kan tilogmed høre det monsteret

Ja, den var awsome :D Med flyet og greier. Synnes de kunne gjort det litt mere direkte ved å skrivd "Oceanic" på det eller noe.

BTW, den lyden av røykmonsteret på JC2 tror jeg egentlig er fra de elektriske tårnene på øya, noe du vet om hvis du har runna spillet.

ah ok :p

Har ikke gidda å rundet det :p

Er og en anen en på MoH Allied Assault der det er en soldat som ser prikk lik ut som Hitler :w00t:

Lenke til kommentar

På Oblivion ligger det et druknet troll under en bro. Vist du looter trollet kan du se at det har en note hvor det står:

Mee wurst troll evurr

nobuddy pay brijj tole

me nott sceary enuf mee gett drunc an

kil sellf

troll droun

Edit: post-189740-1277376191,4734_thumb.jpg

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Har ingen bilder for øyeblikket, men på Perfect Dark på Nintendo 64 var det gjemt en ostebit på hver eneste singleplayer bane. Det var selvfølgelig ikke enkelt å finne de, de kunne for eksempel ligge inne i ventilasjonsanlegg. Typisk Rareware å legge slikt inn i spillene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...