N1ko Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Jeg fikk ideen om å lage en tråd om folks favoritt easter eggs fra Gametrailer sitt forum og jeg tenkte det hadde vært fett med en på norsk. For dere som ikke vet hva et "easter egg" er, så kan du ta en titt på Wikipedias definisjon. A virtual Easter egg is an intentional hidden message, in-joke or feature in an object such as a movie, book, CD, DVD, computer program, web page or video game. Hvis gjerne video, screenshot eller bare beskriv easter egget. Da starter jeg: En av mine personlige favoritter er Lost referansene i Half Life 2 siden jeg er en stor fan av Lost. Endret 23. juni 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har ikke noen bilder, men jeg fant en coca cola flaske i Left 4 Dead 2. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Lost øya på JC2 Du kan tilogmed høre det monsteret Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Lost øya på JC2 Du kan tilogmed høre det monsteret Ja, den var awsome Med flyet og greier. Synnes de kunne gjort det litt mere direkte ved å skrivd "Oceanic" på det eller noe. BTW, den lyden av røykmonsteret på JC2 tror jeg egentlig er fra de elektriske tårnene på øya, noe du vet om hvis du har runna spillet. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Lost øya på JC2 Du kan tilogmed høre det monsteret Ja, den var awsome Med flyet og greier. Synnes de kunne gjort det litt mere direkte ved å skrivd "Oceanic" på det eller noe. BTW, den lyden av røykmonsteret på JC2 tror jeg egentlig er fra de elektriske tårnene på øya, noe du vet om hvis du har runna spillet. ah ok Har ikke gidda å rundet det Er og en anen en på MoH Allied Assault der det er en soldat som ser prikk lik ut som Hitler Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Denne fra Stalker SoC er også ganske awsome. En dude som er helt lik Gordon Freeman fra Half Life. Man kan også finne PDA-en hans, ganske morsomt Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) På Oblivion ligger det et druknet troll under en bro. Vist du looter trollet kan du se at det har en note hvor det står: Mee wurst troll evurr nobuddy pay brijj tole me nott sceary enuf mee gett drunc an kil sellf troll droun Edit: Endret 24. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Drit i ringen og krigen, jeg vil bygge sandslott. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 kommet over vanvittig mange morsomme easter eggs i wow oppgjennom tidene. Her er en av mine favoritter Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Min favoritt: "There's no Easter Egg up here" ifra Gta San Andreas Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Lite som slår denne http://www.youtube.com/watch?v=ZZ73YHx15jA Lenke til kommentar
Erav Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Husker ikke spillet, men hadde klatrer langt og lenge, når jeg endelig kom opp fikk et sto det ett skilt der: WTF Are you doing here? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hvor finner du den bilen? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Pokémon Red/Blue, du må surfe til høyre for inngangen til S.S Anne. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 så du må alltså jukse får og komme dit? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nei. Enten glitche eller være jævlig clever mens du spiller gjennom spillet. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Har ingen bilder for øyeblikket, men på Perfect Dark på Nintendo 64 var det gjemt en ostebit på hver eneste singleplayer bane. Det var selvfølgelig ikke enkelt å finne de, de kunne for eksempel ligge inne i ventilasjonsanlegg. Typisk Rareware å legge slikt inn i spillene sine. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 På JC2 så ligger det en såpeboblepistol i et tårn Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Metal gear solid er bygd opp av easter eggs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå