Temuco Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei, har en Philips 32" LCD-TV 32PFL5404H som jeg skal selge, derfor spør jeg her på forumet til de som har peiling om hvor mye denne tv'en er verdt? Skal legge ved en link til komplett sin side om tven, så dere har mer informasjon å se på; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=450647 Setter pris på alle tilbakemeldinger og om noen er interessert i å kjøpe så er det bare å rope ut Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 takker for tilbakemelding, men er ikke det litt vel lavt? tven fungerer utmerket og har ingen feil, kjøpt for under et halvt år siden og da var prisen 4k og ser at den går for 3900 på nettbutikker nå. kan du komme med noen begrunnelse for prisen du oppgir, dèt ville jeg satt pris på. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg vil tro at mellom 1500-2000 er realistisk. Hvis du mener den er verdt mer, kan du jo prøve deg på 2500. Realiteten er at slike ting har voldsomt verdifall. Spessielt fordi utviklingen går ekstremt raskt på denne fronten. Tvn du eier er en rimelig modell, uten nevneverdig godt bilde. Prøv deg på 2000 er mitt råd. Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg vil tro at mellom 1500-2000 er realistisk. Hvis du mener den er verdt mer, kan du jo prøve deg på 2500. Realiteten er at slike ting har voldsomt verdifall. Spessielt fordi utviklingen går ekstremt raskt på denne fronten. Tvn du eier er en rimelig modell, uten nevneverdig godt bilde. Prøv deg på 2000 er mitt råd. Setter pris på et godt svar og gode råd, skal prøve meg på 3000, bruke finn eller noe liknende, for så å forhandle litt om prisen til begge parter er fornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå