Gå til innhold

På sofajakt!

Anbefalte innlegg

Ser etter sofa og det er "¤%¤"=%! vanskelig å finne noen som er bra, har sikkert litt for mange kriterier:

• Lang, helst 4 seter
  • Lave armlener som er behagelige å hvile hodet på (avrundet, ikke firkanta)
  • I stoff, ikke hud
  • Solid, har endel kompiser på 120kg+
  • Ikke noe cheslong, hjørnesofa e.l.
  • Helst ikke løse puter

Noen som har en sånn sofa, eller et sted hvor du tror jeg kan finne en? Er litt tom for ideer...

(Trenger egentlig en 4-seter, en 2,5 seter og to stoler. Har ofte behov for sitteplass til 6-7 stykker og det er dritt å sitte på spisestuestol i 5-6 timer)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wiseguy! :p

Jeg har jo selvfølgelig vært i endel møbelbutikker, men har ikke funnet noe jeg liker. Hovedproblemet er at det veldig få sofaer hvor det er behagelig å ligge med hodet på armlenet samtidig som det er en sofa i stoff. Har sett plenty av skinnsofaer som ser helt topp ut, men jeg blir sinnsykt klam av å sitte i en skinnsofa, så det er ikke aktuelt.

En kompis av meg har omtrent den sofaen jeg vil ha, men den er kjøpt for 5 år siden, og jeg har ikke sett den til salgs der jeg har sett... ;)

Lenke til kommentar

Du la opp til deg sjøl. :tease:

Møbler følger jo motetrender de og så det er vel derfor du ikke finner noen som ligner på kompisen sin.

Det er jo mange møbelkjeder da, noen må da ha noe som kan brukes.

Eller så kan du jo få en møbeltapetserer til å modifisere/pimpe en for deg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...