Sk!ppy Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei, Jeg hadde egentlig tenkt å søke sommerjobb på tusenfryd i år, men kastet fra meg den idèen pga. at jeg må ta buss, og dermed stå opp en halvtime tidligere enn nødvendig. Men til neste år får jeg jo lappen, og kan kjøre dit. Hvilke(n) avdeling er det anbefalt å søke på? Er klar over at lønnen er ikke så mye å skryte av, men jeg gjør det for å få erfaring, og har hørt det er veldig sosialt. Jeg vil holde meg LANGT unna bodene som selger sukkerting, da jeg vil ikke være i nærheten av den ekle søte lukten, og all vepsen, så jeg tenkte at spill og attraksjoner var noe for meg? Tenkte jeg skulle søke litt tidlig også, og være sikret jobb. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du får ikke automatisk jobb selv om du er tidlig ute, de har/hadde felles intervjurunder, i april tror jeg, var iallefall det da jeg søkte der. Jeg hadde søkt som gartner eller noe, får bevegd deg og slikket sol Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Nei huff, gartner på ta på jord! Haha, neida men jeg vil være tidlig ute, for nå husker jeg på det - og til neste år kommer jeg bare til å glemme det. Men noen som har erfaringer å komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå