magneman Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei, har et irriterende problem. Kjøpte nettopp Red Alert 3 for en billig penge på Gamestop. Det vil ikke installeres! Den blir ikke oppdaget av DVD-romet, og det er det eneste spillet jeg har hatt et slikt problem med. Det er som om jeg ikke hadde satt inn en plate i det hele tatt! Prøvde å sette den inn i en annen PC (XP), og det funket da. Bruker Vista 32-bit. Noen som har hatt et lignende problem? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 er nok Cd-romen din som begynner å bli dårlig vil jeg tro. en kamerat av meg får bare kjørt xp cdn og AoC cdn, og ikke Cod4 eller co6 cdn. men er ikke sikker. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Tviler, som sagt er det det eneste spillet som har dette problemet, og hittil har jeg testet 15-20 spill. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 ah. nei da er d nok ikke det. sjekket den nøye for riper? (har du helt sikkert, men bare sånn sikkerhetsspørsmål) har vært borti det der 2 ganger sjøl. den første gangen var d fordi jeg prøvde å installere Lords of the Realm 2 der Cd-romen min var altfor kjapp til at den skulle klare å lese av cdn. trodde ikke det gikk ann. og den andre gangen var det cd-romen som bare leste en 1/4 av alt jeg prøvde. lån en cdrom av en kamerat og sjekk. hvis problemet er der fortsatt så er d enten cdn i sæ sjøl eller noen drivere. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Er vel neppe noen dvd-rom tilgjengelig, men er det mulig å overføre filene fra DVDen til min bærbar (også Vista 32-bit, som det merkelig nok går på) og legge spillet ut på nettverket slik at jeg kan hente det derfra? Har ikke prøvd noe sånt før så er ikke sikker på om det virker. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 du kan vel kanskje kjøre begge pcne på samme netverk så dem ser hverandre på nettverket. deretter høyreklikker du på cd/dvd-rom og trykker på deling/del med eller hva det nå heter. så kan du prøve å kjøre setup fila fra den andre pcn igjennom nettverket. hvis ikke dette funker så kan du laste ned Daemontools, poweriso, Alcohol 120 og lage en "image" fil av discen, sende det over til den stasjonære og installer der via en av disse programmene trenger seff en crack etterpå. men siden du har det orginalt så ser jeg ikkeno gæli i detta. sorry hvis jeg forklarer litt nedverdene, men vet ikke hvor mye pc-kunnskap du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå