nybb Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hei! Er aktiv i ganske mange emner her på diskusjon.no Noen kjenner meg kanskje. Jeg begynner å lure på om avataren min kanskje er litt.. stygg? Synes dere jeg bør skifte avatar? Navnet nybb vil jeg aldri i livet skifte, men kan godt skifte avatar. Trenger deres mening om min avatar. På forhånd takk. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har egentlig aldri brydd meg om avatarer, men din har jeg sett så mye at det er en av de få jeg husker Har egentlig ingenting imot den Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Høres lovende ut! Det er jo "husket" jeg vil bli liksom. Navnet er jo ganske enkelt å glemme. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Jeg husker deg for avataren din, og kan ikke akkurat si jeg misliker den. Endret 23. juni 2010 av Dunsay Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg liker det IKKE Du kan jo finne noe personlig? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Hmmm. Blandede tilbakemeldinger her.. liker å bli husket.. liker dog ikke at avataren min blir kalt stygg; dilemma. Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg ser ikke noe galt med avataren din. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Kommer til å huske avataren din pga. denne tråden. Well played sir. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 PErsonlig bryr jeg meg minimalt om hvordan avatarer ser ut. Legger merke til de, og ser avataren poste her og der (ikke nicket) og dermed lager meg et bilde av personen bak avataren. Så avataren er mer personlig enn nicket i mine øyne, og dermed burde en heller holde på avataren fremfor nick. Så nei, ikke bytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ingen burde noen sinne bytte avatar. Finn en du liker og hold deg til den no matter what. Blir mye lettere å kjenne igjen folk da. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Egentlig enig med L4r5, men etter et skifte tar det bare noen få dager før man gjenkjenner personen normalt igjen. Avataren din er fin, forstår ikke hvorfor du skal skifte den. Som nevnt tidligere; good job, nå kommer jeg definitivt til å huske den. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Oi. Tusen takk for positiv respons! Jaja, nå som jeg har fått enda et par som kjenner igjen meg kommer jeg definitivt ikke til å skifte! Grunnen til at jeg vurderte er fordi jeg aldri tenkte meg om før jeg brukte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå