fy_pokkers Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ikke for å bumpe, men jeg tok et til av hele kroppen minhttp://rienzoart.tripod.com/robzilla2/morph0e02c640.jpg Haha, han klarer sikkert ikke å wanke Lenke til kommentar
simenn Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 ikke for å bumpe, men jeg tok et til av hele kroppen minhttp://rienzoart.tripod.com/robzilla2/morph0e02c640.jpg det kunne jeg også klart, hadde jeg bare hatt råd til en elektrisk pumpe. *drømme* Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 De bildene kan da ikke være ekte!! så jo HELT jævelig ut!!! Refererer til de to siste bildene.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Bildet jeg postet er ihvertfall ikke manipulert. Er en gærning som sprøyter olje inn i armene sine. www.bicepmania.net Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Bildet jeg postet er ihvertfall ikke manipulert. Er en gærning som sprøyter olje inn i armene sine.www.bicepmania.net Olje? Etter det jeg leste på bicepsmania hadde han brukt anabole stereoider i 3 år. Musklene hans så jo bare 10 ganger bedre ut før han begynte å bole da! nå ser det jo bare HELT for jævli ut! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Drit i og legge inn slike bilder da! Er mye mer morsomt og se bilder som dere har tatt selv. Har desverre gått tilbake selv. Har ikke fått tid til og trene i sommer og det er ikke bra. SKal prøve og starte igjen idag. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 tenkte jeg skulle kjøpe meg digitalt kamera til gebursdagen min i august jeg.. får se om tråden lever da nei, jeg har ikke lagra noen naken bilder av meg dere kan se i mellomtiden Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Det har jeg.. Men jeg tviler på at dere kan se dem.. Grunnen til at jeg tok dem var at jeg måtte sjekke forskjellen før og etter jeg hadde shavet meg. RIP: Ta noen og send dem over til meg da! Så kan du få mine Lenke til kommentar
RIP Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Det har jeg.. Men jeg tviler på at dere kan se dem.. Grunnen til at jeg tok dem var at jeg måtte sjekke forskjellen før og etter jeg hadde shavet meg. RIP: Ta noen og send dem over til meg da! Så kan du få mine OK, tar det på IRC da 8) så slipper vi penta Lenke til kommentar
Endre Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er mye mer morsomt og se bilder som dere har tatt selv. Hadde jeg bare hatt et kamera. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 OK, tar det på IRC da 8) så slipper vi penta Penta har jo mine allerede da! Doh... Men fyfaen da! Det hodet var jo EVIG stort. Var over 20cm (ser det iallefall ut som) Tviler på at jeg sender ut noen bilder for det der nei.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Er ikke min skyld at RIP sender meg slike bilder da.. Og når vi snakker om over 20cm var det hele sulamitten for de som ikke skjønte det. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er ikke min skyld at RIP sender meg slike bilder da.. Og når vi snakker om over 20cm var det hele sulamitten for de som ikke skjønte det. wtf? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Er ikke min skyld at RIP sender meg slike bilder da.. Og når vi snakker om over 20cm var det hele sulamitten for de som ikke skjønte det. wtf? det er bare no om mannekougen. privat. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Er nok visse ting som hele forumet ikke trenger og vite om ja.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Er nok visse ting som hele forumet ikke trenger og vite om ja.. fo sho Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Bare kom på IRC og spør etter bildene du. Tror ikke jeg poster dem på forumet.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Jeg har ikke pumpa siden mai, så jeg tør ikke legge ut noe bilder.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Har aldri pumpa så jeg tør ikke å legge ut bilder... Overarmen min er like tynn som fingeren til bjaA.... :oops: Neida... Jeg trener hver dag. Trener fotball på løkka altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg