Gå til innhold

muskel bilder (overarm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde og ta noen ringer rundt armen for og se hvor mye den tålte. Og Tskjorter generelt (Iallefall en slik som jeg har på bildene over (Har på en lik idag. Bare at det er blå striper på den istedet for røde)) tåler veldig mye. Og slike andre skjorter som ikke tåler noe er jo så vide at det skal mye til før man revner dem.

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne visst dere musklene mine, men jeg har på meg ny t-skjorte, så jeg vil ikke spjæle den og, fordi jeg strammer for hardt, sorry man!

hallo??

ta av deg den jævla teskjorta da!... omg.. du sier dette bare forde duikke tørr å vise frem..

denne tråden kommer sikkert til å bli steng.. pga..få bilder

Lenke til kommentar

/me skal hente sin Kreatin snart.(ikke idag da) Får håpe jeg går opp litt da. SKal btw også kjøpe meg mer vekt i morgen regner jeg med. (Da kan jeg ha 28kg på manualen hvis jeg ikke tar feil) Så da kan jeg merke framgang igjen..

Eller 17,5kg på hver manual. Dette skal bli morsomt.

Lenke til kommentar
hallo??

ta av deg den fordømte teskjorta da!... omg.. du sier dette bare forde duikke tørr å vise frem..

Hørt om fenomenet "ironi"? Til tider veldig så vittig, men akk så vanskelig å forstå for enkelte.. :roll:

Lenke til kommentar
hallo??

ta av deg den fordømte teskjorta da!... omg.. du sier dette bare forde duikke tørr å vise frem..

Hørt om fenomenet "ironi"? Til tider veldig så vittig, men akk så vanskelig å forstå for enkelte.. :roll:

hehe.. joa.. men unødvendig.. kan jo ta et fuckings bilde eller holde kjeft.

Lenke til kommentar
hehe.. joa.. men unødvendig.. kan jo ta et fuckings bilde eller holde kjeft.

Så så lille gutt... ikke så hissig nå... :smile:

uff... imorra blir det lite data og masse jobbing ute... Kansje jeg finner Bjaa på vei til tottos.. hvem vet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...